Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:773166
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Es šo tēmu izvēlējos, tāpēc, lai apskatītu pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas uzņēmumā. Mūsdienu galvenā problēma, ar ko saskaras uzņēmumi, nav preču, bet gan patērētāju trūkums. Lielākā daļa nozaru var ražot daudz vairāk preču, nekā spēj iegādāties visas pasaules patērētāji. Ja katrs uzņēmums plāno palielināt pārdošanas apjomu par 10%, bet kopējais tirgus apjoms pieaug tikai par 3%, rezultātā veidojas pārmērīga jauda. Tas savukārt rada pārlieku lielu konkurenci. Konkurenti izmisīgi vēlas piesaistīt patērētājus, samazina cenas un piedāvā dažādus bonusus. Šīs stratēģijas visbeidzot nozīmē zemākus procentus, mazāku peļņu, bankrotējošus uzņēmumus, lielāku uzņēmumu saplūšanu un iegādi. Mārketings ir atbilde uz jautājumu, kā konkurēt, izmantojot citus argumentus, ne tikai cenu. Pārmērīgas jaudas rezultātā mārketings ir kļuvis svarīgāks, nekā jebkad iepriekš.
Mārketinga idejas un piedāvājums veicina uzņēmuma attīstību. Ražošana iegāde, pētījumi un attīstība, finanses un citas uzņēmuma funkcijas pastāv, lai atbalstītu tā darbību patērētāju tirgū.
Uzņēmums ir tikai tik vērts, cik ilgi pastāv tā piesaistīto patērētāju dzīves kvalitāte. Tādēļ ir pietiekami labi jāpazīst patērētāji, lai varētu sniegt atbilstošus piedāvājumus, pakalpojumus un vētījumus īstajā laikā un saskaņā ar viņu vajadzībām.
Labākās reklāmas nav tikai radošas; tās pārdod. Nepietiek tikai ar radošu darbību. Reklāmai jābūt kaut kam vairāk nekā tikai mākslas formai. Bet māksla ir noderīga. Pat lielisks reklāmas izpildījums ir regulāri jāatjauno, vai arī šī reklāma kļūs neaktuāla. Reklāmu novecošanās ir realitāte. Reklāmas mērķis nav izklāstīt faktus par produktu, tās mērķis ir pārdot risinājumu vai sapni. Jāvērš reklāmu uz patērētāju vēlmēm. Reklāma sākotnēji liek cilvēkam apzināties produktu, dažreiz rada ar produktu saistītas zināšanas, retāk liek dot noteiktam produktam priekšroku un vēl retāk liek cilvēkam iegādāties produktu. Tieši tādēļ reklāma viena pati nevar īstenot šo uzdevumu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1114586
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register