Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:121649
 
Evaluation:
Published: 19.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorija    4
1.1.  Pircēju rīcība patēriņa tirgū    4
1.2.  Preču realizācijas stimulēšanas veidi    8
1.3.  Mārketinga pētījumi    10
2.  SIA „X” apraksts    12
3.  Pētījums    14
3.1.  Metode    14
3.2.  Secinājumi    18
3.3.  Priekšlikumi    24
Extract

Šodien vairs nav pārsteigums par jaunu kafejnīcu atvēršanu. Arvien populārāka kļūst pusdienošana vai vakariņošana ārpus mājas. Tā ietaupās laiks un atsevišķos gadījumos pat finanses. Tā ir arī lieliska iespēja satikt draugus, kolēģus. Cilvēki mūsdienu sabiedrībā, zinātnē un tehnoloģijās pamazām kļūst arvien slinkāki, tāpēc viņi bieži vien izvēlas vieglāko ceļu – atsakās no laika un darba ietilpīgas ēdiena gatavošanas mājās un dodas uz kafejnīcu, neskatoties uz to, ka tas tomēr sanāk dārgāk.
Pilsētā ir vairāk kā 23 kafejnīcas. Un tāpat tiek atvērtas arvien jaunas. Tas nozīmē, ka sabiedriskās ēdināšanas biznesam ir nākotne. Taču katra jauna kafejnīca vēl vairāk pastiprina jau tā spraigo konkurenci. Pilsētas centrs ir piesātināts ar pusdienošanas vietām (to tur ir ap 13), bet pilsētas nomales kafejnīcās trūkst apmeklētāju. Kādi ir tie faktori, kurus ņem vērā apmeklētājs, izvēloties sev piemērotāko starp daudzajām kafejnīcām?
2003.gada augustā pilsētā tika atvērta jauna kafejnīca „X”. Tā atrodas visai tālu no pilsētas centra – Gaujas ielā 11, tieši pretim tipogrāfijai „Jāņa sēta”. Kafejnīca ir orientēta uz pircēju apjomu, tādēļ cenas šeit ir pieejamas ikvienam. Tomēr bieži vien kafejnīcas telpas ir tukšas. Kāpēc? Vai vainīga pilsētas iedzīvotāju neinformētība par samērā jauno kafejnīcu? Varbūt neveiksmīgi izvēlēta atrašanās vieta? Iespējams, tam ir vēl kāds iemesls.
Kafejnīcas „X” vadība nav vēl nevienu pētījumu veikusi, kas virzītu tuvāk šīs problēmas risinājumam. Nav arī veiktas analīzes. Iespējams, ka vadība vēl nav apzinājusi šo problēmu, izskaidrojot to ar kafejnīcas jaunumu. Tomēr klientu trūkums tieši šai kafejnīcai ir problēma. Jo cilvēku interesē viss jaunais, vēl nezināmais, neizbaudītais. Viņam patīk būt atklājējam. Ja pilsētā tiek atvērts kas jauns (it īpaši, ja sen jau pierasts pie vecā), cilvēkiem vajadzētu nākt bariem. Tomēr kafejnīcā „X” tā nenotiek. Bez tam, kafejnīcas apkārtnē ir daudz darba vietu, kuru darbinieki pusdienlaikā varētu izmantot „X” sniegtos pakalpojumus. Konkurenti arī nav īpaši tuvu. Teorētiski kafejnīcai nevajadzētu sūdzēties par klientu trūkumu, taču praksē ir pretēji……

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1124645
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register