Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:324592
 
Evaluation:
Published: 07.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Produktu atpazīstamība, Zīmola būtība un vēsture   
3.  Zīmola Veidošanas Attīstība Latvijā   
4.  Videi un veselībai draudzīgu produktu marķējumi   
5.  Videi draudzīgu produktu marķējumi   
6.  Nobeigums   
7.  Avoti un literatūra   
Extract

Par produktu un pakalpojumu izvēli liecina gan vide, kurā dzīvojam, audzināšana, tradīcijas, ienākumi, gan daudzi citi faktori. Atmetot dažādus stereotipus un iedomājoties, ka esam paši sava veselīgā dzīvesveida un iepirkšanās ieraduma veidotāji un noteicēji, noder neliels ceļvedis, kā neapmaldīties dažādu reklāmu jūklī starp dažādiem zīmoliem, zīmēm un marķējumu, atpazīt tieši sev piemērotāko produktu un pakalpojumu.
Latvijā un pasaulē tiek lietotas zīmes, kas neprasa papildus komentārus, jo apliecina atbilstību kvalitātes standartiem, tomēr ne vienmēr kvalitatīvā prece vai pakalpojums būs uzskatāms par videi un veselībai draudzīgu Darbā noskaidrota zīmola un marķējuma ietekme uz patērētāju, ka ir zīmes, kas gan nav eko-marķējums, taču savā veidā liecina par preces kvalitāti, noskaidroti nozīmīgākie zīmoli pasaulē un Latvijā, kā arī Kvalitatīvie Latvijas produkti un marķējuma īpašnieki.
Kā gan cilvēki, kuri nekad nav dzirdējuši vai saskārušies ar ekomarķējumiem zinātu, kuras preces veicina vides tīrību, un kuras nodara videi un veselībai kaitējumu? Ekomarķējums ir veids, kā sniegt informāciju patērētājam par to vai produkts ir kaitīgs videi vai nav. Ekomarķējumi darbojas vairākās pasaules valstīs un ar vien vairāk gūst popularitāti un atzinību, jo kā zināms mēs ar vien vairāk patērējam dažādas preces un pakalpojumus. Latvijā arī ir pieejamas preces ar ekomarķējumiem. Viens no ekomarķējuma mērķiem ir vērsties pie patērētāja, kuram ir svarīga vides kvalitāte un nākotne, un sniegt tam iespēju lietot videi draudzīgus produktus. Attīstītajās valstīs ekomarķējums ir nozīmīgs faktors, kam patērētājs pievērš uzmanību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register