Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:594177
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Preču un pakalpojumu raksturojums pa sortimenta grupām    5
1.1.  Preču sortiments pēc tā raksturlielumiem    5
1.1.1.  Sortimenta paplašinājums    7
1.1.2.  Preču sortimenta piesātinājums    8
1.1.3.  Preču harmoniskums    10
1.2.  Preču kvalitāte    10
2.  Preču sortimenta plānošanas metodes    12
2.1.  Preces dzīves cikla stratēģijas    12
2.2.  Noieta prognozēšana    16
2.3.  Sortimenta regulēšanas būtība    16
3.  Sortimenta politika pārdošanas vadīšanā    18
3.1.  Sortimenta veidošanas problēmas    18
3.2.  Klientu apkalpošanas (servisa) sortiments    18
3.3.  Tirgus pētījumu iespējas paplašinot sortimentu    21
3.4.  Efektīva sortimenta noteikšana    23
4.  Firmas „X” darbības analīze    25
4.1.  Firmas „X” sortimenta politika    26
4.2.  Krājumu vadīšana    27
  Secinājumi    30
  Literatūras saraksts    31
Extract

Kursa darbā “Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā izmaiņu plānošana” aplūkoti ar produktu sortimentu saistīti jautājumi, sortimenta iedalījums, tā plānošana. Aplūkota efektīvāka pieeja preču sortimenta izplatīšanai veikalu tīklā. Par piemēru ņemta gan pārtikas, gan nepārtikas preču pārdošana un to veiksmīgās pārdošanas iespējas, veicot plānošanu. Pēdējā nodaļā aplūkota konkrētas, plaša patēriņa preču tirdzniecības firmas darbība, nedaudz analizējot to, pa sezonām. Pētījuma rezultātā nonākts pie secinājumiem, kāda ir efektīvāka preču sortimenta novērtēšana, tās pārdošanas iespējas un kāda nozīme ir veicot plānošanu jebkāda veida uzņēmumā.

Brīvā tirgus apstākļos, kad gandrīz visas tirgus nišas ir pārpildītas ar konkurentu produkcijas piedāvājumiem, tirdzniecības uzņēmuma vadītājam ir grūti izturēt sīvo konkurenci.
Tirgzinību speciālisti ir atzinuši, ka cena ir viens no galvenajiem pircēju stimulācijas mehānismiem, taču pareiza sortimenta izvēle ir svarīgs tirdzniecības faktors.
Esošie un potenciālie klienti parasti apmeklē noteiktu tirgotavu, meklējot tiem nepieciešamās, vajadzīgās, interesējošas preces, pievēršot uzmanību arī citām dotajā tirgotavā izvietotām precēm. Tirdzniecība nepieredzējušam cilvēkam noteiktas tirgotavas sortimenta izveidošana neliekas sarežģīta, tomēr ierobežotu līdzekļu un platības dēļ uzņēmējam jāizlemj tikai par nepieciešamo pēc viņa uzskatiem preču atrašanos viņa tirgotavā.
Darbā apskatīšu sortimenta politiku pārdošanas vadīšanā, kur tiks noteiktas preču sortimenta veidošanas problēmas (preču dzīves cikla iespējamās fāzes, preču pieprasījuma atkarība no dažādiem apkārtējās vides faktoriem).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register