Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:525305
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.06.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Šajā referātā vairāk būs runa par pārdošanas meistarību kā mācību, nevis tās praktisku pielietošanu dzīvē. Tikai pašā noslēgumā esmu pievienojusi materiālu - ieskatu tam, kā notiek bankas produktu pārdošana gan esošajiem, gan arī potenciālajiem tās klientiem.


PĀRDOŠANAS MEISTARĪBA.

Produkta vai pakalpojuma pārdošanā liela nozīme ir attieksmei. Iemesls, kādēļ pozitīva attieksme ir tik ļoti svarīga, ir tāds, ka tad, ja Jūs neredzat neko labu sevī, savā precē, ne arī savā kompānijā, negaidiet, ka Jums būs kādi panākumi. Turklāt cilvēki neko nepērk no negatīvi noskaņota pārdevēja. Tas ir pilnīgi skaidrs!
Pārdevēja paraugs.
Sabiedrībā valdošais uzskats par pārdevējiem nav īpaši labs. Par to nav jābrīnās. Vairums pārdevēju arī atbilst vispārpieņemtajam stereotipam. Sabiedrības acīs tipsisks pārdevējs ir tāds, kas:
Ir sabiedrisks (pārāk uzbāzīgs - negatīvi);
Runīgs (ja pārāk runātīgs = egoists, negatīvi);
Manipulē ar citiem (uz jebkuru atbildi ir jautājums (arī negatīvi);
Aizkaitinošs (uzspiež par daudz);

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register