Šajā referātā vairāk būs runa par pārdošanas meistarību kā mācību, nevis tās praktisku pielietošanu dzīvē. Tikai pašā noslēgumā esmu pievienojusi materiālu - ieskatu tam, kā notiek bankas produktu pārdošana gan esošajiem, gan arī potenciālajiem tās klientiem.
PĀRDOŠANAS MEISTARĪBA.
Produkta vai pakalpojuma pārdošanā liela nozīme ir attieksmei. Iemesls, kādēļ pozitīva attieksme ir tik ļoti svarīga, ir tāds, ka tad, ja Jūs neredzat neko labu sevī, savā precē, ne arī savā kompānijā, negaidiet, ka Jums būs kādi panākumi. Turklāt cilvēki neko nepērk no negatīvi noskaņota pārdevēja. Tas ir pilnīgi skaidrs!
Pārdevēja paraugs.
Sabiedrībā valdošais uzskats par pārdevējiem nav īpaši labs. Par to nav jābrīnās. Vairums pārdevēju arī atbilst vispārpieņemtajam stereotipam. Sabiedrības acīs tipsisks pārdevējs ir tāds, kas:
Ir sabiedrisks (pārāk uzbāzīgs - negatīvi);
Runīgs (ja pārāk runātīgs = egoists, negatīvi);
Manipulē ar citiem (uz jebkuru atbildi ir jautājums (arī negatīvi);
Aizkaitinošs (uzspiež par daudz);
…