Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:989345
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 18 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
2.  Ieskats reklāmas attīstībā    4
3.  Reklāmas izmantošana    5
4.  Reklāmas ziņojumu izstrādes pieejas    6
5.  Reklāmas formula    7
6.  Psiholoģijas loma reklāmā    8
6.1.  Iepirkšanās motivācija    9
6.1.1  Atzinumi par motivāciju dažādas psiholoģijas teorijās    10
6.1.2.  Izvēles procesa dinamika    13
6.1.3.  Patērētāja pašizpausme    14
6.1.4.  Dažādi faktori, kas motivē patērētāju    15
7.  Reklāmas likumā paredzētās normas par ietekmi uz patērētāju    17
8.  Aptaujas rezultātu apkopojums    18
8.1.  Rezultātu apraksts    18
8.2.  Secinājumi par aptaujas rezultātiem    24
  Secinājumi    25
  Literatūras saraksts    27
  Anotācija    29
  Annotation    30
  Tēzes    31
  Thesis    32
  Тезис    33
  Pielikums    34
Extract

Vai tas maz mūsdienās vairs ir iespējams noskatīties kādu televīzijas pārraidi bez reklāmas pauzēm, vai izlasīt kādu preses izdevumu, kurā neparādītos reklāma? Tad cilvēkam būtu jāveido pašam sava pasaule, bet tas ir pilnīgs absurds. Šķiet visa saziņa savā veidā pastāv pateicoties reklāmdevējiem, kas to apmaksā.
Tajā pat laikā arī reklāma ir māksla. Reklāmas veidotājam ir jāzina ļoti daudz lai spētu izveidot tādu reklāmu, kas spētu piesaistīt patērētājus. Ir dažādi veidi kā ietekmēt patērētāju iegādāties kādu preci un viens no tādiem ir ar reklāmas palīdzību apšaubot pircēja sociālo stāvokli.

Problēma: Reklāmas būtība ir informēt patērētājus par kādu preci vai pakalpojumu, par tā īpašībām un pie lietojamību. Tomēr ar kādiem līdzekļiem tas tiek darīts, tas ir cits jautājums. Šķiet cilvēki pamazām sāk saprast daudzās reklāmas viltības, ko reklāmu veidotāji cenšas izmantot savā darbībā. Tādēļ reklāmistiem ir jārakņājas pa psiholoģijas grāmatām, lai atrastu jaunas iespējas, kā ar reklāmas palīdzību ietekmēt patērētāju izvēli. Vērojot pašreizējās reklāmas var pamanīt, ka šobrīd īpaši cenšas izmantot paņēmienus, kur tiek noniecināts cilvēks, kas attiecīgo preci nelieto. Līdz ar to tiek parādītas reklamētās preces pozitīvās īpašības, kas cilvēkam palīdzēs kļūt labākam, pievilcīgākam, skaistākam utt.

Darba mērķis: Pārbaudīt, vai reklāma spēj ietekmēt patērētājus iegādāties preci, kas tiek reklamēta apšaubot viņa sociālo atbilstību.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1200779
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register