Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:904761
 
Evaluation:
Published: 01.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Literatūras apskats    4
1.  Reklāma un tās būtība    5
2.  Reklāmas mērķi    9
3.  Reklāmas līdzekļi    11
4.  Reklāmas noformēšanas likumi    14
4.1.  Krāsas un simbolikas nozīme reklāmā    14
4.2.  Reklāmas proporcija    15
4.3.  Informācijas uztveres psiholoģiskās likumsakarības attēlu veidošanas process    16
4.4.  Burtu rakstu veidi    17
4.5.  Reklāmas saturs    18
5.  Reklāmas medija izvēle    23
  Secinājumi    25
  Izmantotās informācijas avoti    26
  Anotācija    28
  Annotation    29
Extract

Reklāma ir ļoti nozīmīgs daudzu uzņēmumu līdzeklis, kuri grib palielināt savus ienākumus un preču pārdošanu.. Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju.Tās uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces. Tā arī veido imidžu un nostiprina cilvēku uzticību uzņēmumam.
Katrs uzņēmums, kurš ieinteresēts produkta pārdošanas kvantumā, iegulda līdzekļus reklāmā. Nesen noskatoties televīzijā uzņēmuma SIA „Spilva” spilgtu reklāmu par dabīgajām „Pai” sulām, man radās doma uz „Spilva” piemēra izpētīt, kā tā darbojas. Visiem zināms, ka šis uzņēmums ir viens no lielākajiem Baltijas augļu-dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem, tāpēc arī reklāmai jābūt atbilstošai.Tas attīstījās ļoti dinamiski, arī preču sortiments palielinājās. Reklāma ir tas līdzeklis, kas spēj apkopot visu jauno informāciju.
Šis temats gan agrāk, gan arī tagad ir aktuāls. Jebkurš sevi cienošs uzņēmums reklamēs savu preci, lai tā kļūtu pazīstama patērētājiem. Katrā valstī ir veikali, un uzņēmumi ir ieinteresēti, lai tieši viņu preces būtu vispieprasītākās. SIA „Spilva” produkti ir ļoti daudzveidīgi. Tieši ar reklāmas palīdzību tie tiek popularizēti. Spilgtas krāsas televīzijā un žurnālos, skaists iepakojums vilina un liek nopirkt attiecīgo preci.
Darba mērķis: izpētīt SIA „Spilva” reklāmu un tās būtību. Darba uzdevumi: iepazīties ar reklāmu, noskaidrot tās mērķus, informācijas uztveres psiholoģiskās likumsakarības, līdzekļus, noformēšanas likumus un medijus, kuros tā tiek ievietota. Darba hipotēze: SIA „Spilva” reklāmas līdzekļi ir ļoti daudzveidīgi. Izmantotās metodes: literatūras analīze, rakstiskā intervēšana.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1136492
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register