Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,48 (12%)
Discounted price*:
3,51
Purchase
Add to Wish List
ID number:933536
Author:
Evaluation:
Published: 15.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Jauno produktu izstrāde un realizācija    3
1.1.  Jaunu produktu izstrādes stratēģija    3
1.2.  Ideju izvirzīšana un apspriešana    4
1.3.  Ideju atlase un vērtēšana    6
1.4.  Produkta koncepcijas izstrāde un testēšana    6
1.5.  Mārketinga stratēģijas izstrāde    7
1.6.  Produkta ražošanas un pārdošanas iespēju analīze    7
1.7.  Produkta izstrāde un izmēģinājumi    8
1.8.  Tirgus testēšana    8
1.9.  Produkta ražošana un virzīšana tirgū    8
2.  Jauna produkta izveide – 3D zāle „Forum Cinemas”    9
2.1.  3D kino izmantotās tehnoloģijas    9
2.2.  3D kinozāles izstrādes stratēģija    9
2.3.  Produkta koncepcijas izstrāde un pārbaude    11
2.4.  Mārketinga stratēģijas izstrāde jaunajam produktam    11
2.5.  Ieņēmumi    12
2.6.  Izmaksas    12
2.7.  Produkta izstrāde un izmēģinājumi    13
2.8.  Patērētāju vērtējums par jauno produktu – 3D kino    13
  Secinājumi    15
  Priekšlikumi    15
  Izmantotās literatūras saraksts    16
Extract

Jauna produkta izstrāde uzņēmumā vienmēr ir zināma veida pārbaudījums, jo nekad nevar iepriekš paredzēt, vai jaunievedums būs veiksmīgs un gūs panākumus citu produktu vidū. Tādējādi aktuāla problēma ir, kā labāk izprast un pielietot šo jauna produkta/pakalpojuma izstrādes procesu no pašas idejas radīšanas līdz pat preces/pakalpojuma laišanai apgrozībā.
Projekta mērķis bija apskatīt jauna produkta/pakalpojuma radīšanas teorētiskos aspektus, kā arī analizēt šo izstrādes procesu kādā konkrētā uzņēmumā. Tādējādi tas palīdzēs saprast gan galvenās priekšrocības, gan problēmas, kuras var rasties, izstrādājot un ieviešot jaunu produktu/pakalpojumu.
Galvenie darba uzdevumi bija:
Sameklēt informāciju par doto tēmu;
Apkopot teorētisko materiālu;
Atrast jaunu produkta/pakalpojumu Latvijas tirgū;
Aprakstīt un analizēt jauna produkta/pakalpojuma izstrādi;
Veikt secinājumus;
Izvirzīt priekšlikumus.
Referāta veidošana ilga no šīgada 02.novembra līdz 22. Darba gaitā tika izmantota informācijas avotu izpēte un analīze, lai precīzi aprakstītu tēmas teorētisko būtību. Praktiskajā daļā tika apskatīta jauna produkta/pakalpojuma izstrāde uzņēmumā „Forum Cinemas”, pētot un analizējot viņu jaunievedumu Latvijas tirgū „3D kinozāli”. Protams, apkopojot darbu svarīgs bija arī secinājumu un priekšlikumu izstrādes process, kas palīdzēja nostiprināt darbā izvirzītās idejas un veidot ieteikumus jauna produkta/pakalpojuma izstrādes procesa uzlabošanai.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Jauna produkta izstrāde un analīze uzņēmumā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/933536

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register