Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:114384
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saturs    3
  Ievads    4
1.  Pārdošanas veicināšanas būtība    5
2.  Pārdošanas veicināšanas mērķi    6
2.1  Tirdzniecības noieta veicināšanas mērķi    6
2.2  Mazumtirdzniecības noieta veicināšanas mērķi    6
2.3  Ražotāja noieta veicināšanas mērķi    7
3.  Pārdošanas veicināšanas līdzekļi    9
3.1  Pārdosanas veicināšanas metodes    9
3.2  Pārdošanas veicināšanas paņēmieni, to efektivitāte    9
3.2.1  Bezmaksas produkta paraudziņi lielveikalos    10
3.2.2  Atlaižu kuponi preses reklāmās    10
3.2.3  Divi produkti par vienu cenu    10
3.2.4  Produkta komplektēšana ar papildu produktu    10
3.2.5  Izstādes – gadatirgi    10
3.2.6  Konkursi    11
3.2.7  Momentloterijas    11
3.2.8  Dāvana katram pirkumam    11
3.2.9  Mobile marketing    12
4.  Pārdošanas veicināšanas adresāti    13
5.  Pārdošanas veicināšanas izmaksas    14
6.  Firmas “KRISMAR” pārdošanas veicināšanas kampaņa    17
7.  Secinājumi    20
8.  Izmantotā literatūra    21
Extract

Tirdzniecības noieta veicināšanas kampaņas tiek izmantotas, lai sasniegtu šādus mērķus:
preču krājumu palielināšanu. Jo lielāki būs starpnieka preču krājumi, jo vairāk starpnieks būs ieinteresēts pārdot produktu, kā arī noliktavā atliks mazāk vietas konkurentu produkcijai;
labāka novietojuma iegūšanu veikalu plauktos. Jo interesantāk izskatās produkts mazumtirdzniecības veikalā, jo lielāka iespēja pastāv, ka to nopirks;
jauna produkta virzīšanu tirgū. Jauna produkta virzīšana tirgū vienmēr ir saistīta ar zināmu risku gan mazumtirgotājam, gan ražotājam. Tādēļ ražotājam īpaši jāstimulē mazumtirgotāji, lai viņi veidotu produkta krājumus;
pārdošanas apjomu svārstību izlīdzināšanu. Sezonas piedāvājumi var stimulēt mazumtirgotājus veidot produktu krājumus mazāk aktīvajos periodos. Piemēram, rotaļlietu ražošanas nozarē 80% rotaļlietu tiek pārdotas Ziemassvētku periodā, tādēļ ražotāji izmanto īpašos piedāvājumus, lai mudinātu mazumtirgotājus veidot produktu krājumu pārējā gada laikā;
konkurences vājināšanu. Agresīva pārdošanas veicināšanas kampaņa dažkārt var “izspiest” konkurentus no mazumtirdzniecības veikalu plauktiem vai vismaz panākt neizdevīgākus sadarbības nosacījumus starp mazumtirgotāju un konkurentu.

Mazumtirdzniecības noieta veicināšanas mērķi
Mazumtirdzniecības veicināšanas kampaņas tiek izmantotas šādu mērķu sasniegšanai:
lai palielinātu veikalu apmeklētāju skaitu. Praktiski jebkāda veida pārdošanas veicināšanas akcijas mudinās lielāku skaitu cilvēku iegriezties veikalā, bet mazumtirgotāji rīkos sezonas preču izpārdošanas;
lai palielinātu pirkšanas biežumu un pirkuma lielumu. Šis laikam ir visizplatītākais pārdošanas veicināšanas paņēmiens, kā piemērus var minēt “divas preces par vienas cenu”, “pērc vienu un saņem atlaidi citai precei” un tamlīdzīgus piedāvājumus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register