-
Pārdošanas veicināšanas pasākumi
Nr. | Chapter | Page. |
Saturs | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | Pārdošanas veicināšanas būtība | 5 |
2. | Pārdošanas veicināšanas mērķi | 6 |
2.1 | Tirdzniecības noieta veicināšanas mērķi | 6 |
2.2 | Mazumtirdzniecības noieta veicināšanas mērķi | 6 |
2.3 | Ražotāja noieta veicināšanas mērķi | 7 |
3. | Pārdošanas veicināšanas līdzekļi | 9 |
3.1 | Pārdosanas veicināšanas metodes | 9 |
3.2 | Pārdošanas veicināšanas paņēmieni, to efektivitāte | 9 |
3.2.1 | Bezmaksas produkta paraudziņi lielveikalos | 10 |
3.2.2 | Atlaižu kuponi preses reklāmās | 10 |
3.2.3 | Divi produkti par vienu cenu | 10 |
3.2.4 | Produkta komplektēšana ar papildu produktu | 10 |
3.2.5 | Izstādes – gadatirgi | 10 |
3.2.6 | Konkursi | 11 |
3.2.7 | Momentloterijas | 11 |
3.2.8 | Dāvana katram pirkumam | 11 |
3.2.9 | Mobile marketing | 12 |
4. | Pārdošanas veicināšanas adresāti | 13 |
5. | Pārdošanas veicināšanas izmaksas | 14 |
6. | Firmas “KRISMAR” pārdošanas veicināšanas kampaņa | 17 |
7. | Secinājumi | 20 |
8. | Izmantotā literatūra | 21 |
Tirdzniecības noieta veicināšanas kampaņas tiek izmantotas, lai sasniegtu šādus mērķus:
preču krājumu palielināšanu. Jo lielāki būs starpnieka preču krājumi, jo vairāk starpnieks būs ieinteresēts pārdot produktu, kā arī noliktavā atliks mazāk vietas konkurentu produkcijai;
labāka novietojuma iegūšanu veikalu plauktos. Jo interesantāk izskatās produkts mazumtirdzniecības veikalā, jo lielāka iespēja pastāv, ka to nopirks;
jauna produkta virzīšanu tirgū. Jauna produkta virzīšana tirgū vienmēr ir saistīta ar zināmu risku gan mazumtirgotājam, gan ražotājam. Tādēļ ražotājam īpaši jāstimulē mazumtirgotāji, lai viņi veidotu produkta krājumus;
pārdošanas apjomu svārstību izlīdzināšanu. Sezonas piedāvājumi var stimulēt mazumtirgotājus veidot produktu krājumus mazāk aktīvajos periodos. Piemēram, rotaļlietu ražošanas nozarē 80% rotaļlietu tiek pārdotas Ziemassvētku periodā, tādēļ ražotāji izmanto īpašos piedāvājumus, lai mudinātu mazumtirgotājus veidot produktu krājumu pārējā gada laikā;
konkurences vājināšanu. Agresīva pārdošanas veicināšanas kampaņa dažkārt var “izspiest” konkurentus no mazumtirdzniecības veikalu plauktiem vai vismaz panākt neizdevīgākus sadarbības nosacījumus starp mazumtirgotāju un konkurentu.
Mazumtirdzniecības noieta veicināšanas mērķi
Mazumtirdzniecības veicināšanas kampaņas tiek izmantotas šādu mērķu sasniegšanai:
lai palielinātu veikalu apmeklētāju skaitu. Praktiski jebkāda veida pārdošanas veicināšanas akcijas mudinās lielāku skaitu cilvēku iegriezties veikalā, bet mazumtirgotāji rīkos sezonas preču izpārdošanas;
lai palielinātu pirkšanas biežumu un pirkuma lielumu. Šis laikam ir visizplatītākais pārdošanas veicināšanas paņēmiens, kā piemērus var minēt “divas preces par vienas cenu”, “pērc vienu un saņem atlaidi citai precei” un tamlīdzīgus piedāvājumus.…
Efektīvas veicināšanas kampaņas ir veidotas ar mērķi sasniegt kādu konkrētu rezultātu produkta vai pakalpojuma kopīgajā mārketinga plānā. Lai veidotu efektīvu veicināšanas kampaņu, ir jāzina vēlamais rezultāts un jāizprot mārketinga konteksts, kurā šis mērķis ir sasniedzams. Izvēlētajai taktikai ir jādarbojas saskaņā ar mārketinga stratēģiju un produkta preču zīmi. Šajā darbā tiks aprakstīts, kā apvienot pircēja vēlmes padarīt iepirkšanās procesu atraktīvu, ražotāja vēlmes piedāvāt produkciju tā, lai pircējam rastos vēlme to iegādāties; ir apkopoti daži pārdošanas veicināšanas paņēmieni, kā arī situācijas, kādās tie ir visefektīvākie; tiek aprakstīti pārdošanas mērķi un izmaksas, kā arī tiks minēts piemērs - firmas “Krismar” pārdošanas veicināšanas kampaņa.
- Pārdošanas veicināšanas pasākumi
- Preces virzīšanas(realizācijas) stimulēšanas pasākumi
- SIA "X" produktu pircēju uzvedība un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Preces virzīšanas(realizācijas) stimulēšanas pasākumi
Research Papers for university28
-
SIA "X" produktu pircēju uzvedība un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas
Research Papers for university22
-
Pārdošanas kultūra
Research Papers for university5
-
Tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadība
Research Papers for university23
Evaluated! -
Pārdošanas procesa organizēšana tirdzniecībā
Research Papers for university10