Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:566338
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract


Pēc mērķu hierarhijas mārketinga mērķi ir funkcionālie mērķi.
Parekss bankas mārketinga daļa atrodas Bankas centrālajā birojā Smilšu ielā 3. Šī departamenta funkcijas ir pētīt un izzināt Bankas potenciālo un esošo tirgu, kā arī veikt jaunu produktu ieviešanas un esošo uzlabošanas pasākumus, izstrādāt reklāmas paketi utt.. Banka ir jau no paša sava darbības sākuma nopietni pievērsusies mārketingam un ir izstrādājusi arī mārketinga un stratistiskās plānošanas koncepcijas. Šāda nepieciešamība radās līdz ar konkurences saasināšanos, attīstoties finansu tirgum, izmaiņām iekšējā vidē u.c. faktoriem. Svarīgākie no šiem faktoriem ir:
- ekonomisko procesu internacionalizācija, kam sekoja bankas iekļūšana starptautiskajā tirgū un konkurence ar vietējām bankām;
- nebanku iestāžu, kuras sniedz līdzīgus pakalpojumus, skaita pieaugums, kas rada konkurenci bankai;
- informācijas tehnoloģiju un kominikācijas līdzekļu attīstība, līdz ar to arī finansu un kredīta institūciju reģionālās un starptautiskās darbības paplašināšanās;
- konkurences attīstība banku sistēmas iekšienē, arī starp banku un nebanku organizācijām gan līdzekļu piesaistīšanas, gan kredītpakalpojumu sniegšanas jomā;
- cenu konkurence, kas būtiski ietekmē banku pakalpojumu pieprasījumu.
Pēc Parekss bankas speciālistu domām, finansu pakalpojumi aizvien lielākā mērā nonāk tirgus un patērētāju ietekmē, tāpēc pieaug mārketinga nozīme, veicot tirgus izpēti un tirgus segmentāciju, produktu virzību tirgū un patērētāju apkalpošanu.
Mārketings kļuvis par vienu no svarīgākajiem faktoriem Bankas biznesa pasākumos līdz ar vispārējo pārvaldi, finansēm un tehnoloģijām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register