Research Papers
Business and Law
Economics
Pārmaiņu vadības analīze uzņēmumā SIA "North Hub Services"-
Pārmaiņu vadības analīze uzņēmumā SIA "North Hub Services"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Informācija par uzņēmumu | 4 |
Pamatinformācija | 4 | |
Vēsture | 4 | |
Darbības apraksts | 4 | |
Uzņēmuma misija, vīzija, vērtības un mērķi | 5 | |
Darbības rezultāti | 5 | |
NHS nākotnes plāni | 6 | |
Personāls | 6 | |
Organizatoriskā struktūra | 7 | |
2. | Uzņēmuma analīze | 8 |
SVID un PEST analīzes | 8 | |
Kontekstu analīze | 13 | |
Unikālais pārdošanas punkts | 15 | |
Problēma | 15 | |
Mērķis un nepieciešamo pārmaiņu pamatojums | 16 | |
3. | Pārmaiņu vadība | 17 |
Pārmaiņu modeļu analīze | 17 | |
ADKAR modeļa analīze | 18 | |
Pārmaiņu stratēģijas izstrādes vadlīnijas | 21 | |
Kultūras galvenās īpašības | 23 | |
Pārmaiņu īstenošanas plāns | 25 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 35 |
Unikālais pārdošanas punkts
NHS unikālais pārdošanas punkts ir pakalpojumu augstā kvalitāte un ātrums.
Problēma
Izpētot uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, tika konstatētas vairākas problēmas, taču kā viens no traucējošākajiem faktoriem uzņēmuma attīstībai, kas ir ļoti aktuāla patreizējā brīdī ir darbinieku biežā mainība un ar to saistītās izmaksas.
Kopš uzņēmums ir uzsācis darbību, ir novērota ļoti augsta un bieža personāla mainība, kas nav attaisnojama tikai ar uzņēmuma lielumu un paplašināšanos. Darbinieku atlase, apmācīšana un nodrošināšana ar darbam nepieciešamo (uniformas, aizsarglīdzekļi, pārvadājumi), kā arī izmaksas, kas saistītas ar darba attiecību pārtraukšanu un jauna darbinieka meklēšanu prasa apjomīgus izdevumus, kurus uzņēmums vēlas samazināt, lai varētu turpināt strauji attīstīties un darboties stabili.
Darbinieku biežās mainības pamatā ir divi iemesli: pašu darbinieku neapmierinātība ar NHS un darba devēja neapmierinātība ar darbinieka paveikto.
Darbiniekus demotivē fakts, ka alga ir balstīta uz stundu likmes un uzņēmums veido tādus ikmēneša grafikus, ka netiek nosegta pilna slodze, līdz ar to arī algas apjoms ir zems. Papildus visam it kā ir ieviesta motivējoša bonusu sistēma, kas palīdz veicināt darbinieku aktivitāti, taču bonus var tikpat labi arī tikt atņemts pavisam, ja tiek pieļauta kļūda. Darbiniekos tas ievieš bailes un viņi nejūtas omulīgi savā darba vietā, jo baidās zaudēt daļu no algas. Darbinieki itin bieži sūdzas par mēneša grafiku, kas liek tiem strādāt aptuveni 20 dienas mēnesī par vidēji 12 stundām dienā – tas liek darbiniekiem zaudēt modrību, efektivitāti un darba prieku, jo rodas iespaids, ka darbs lidostā ir visa dzīve. Visā kopumā darbinieku vidū valda ļoti liela neapmierinātība par darba apstākļiem, attieksmi un kopējo uzņēmuma darbību.
NHS kā darba devējs nav ieinteresēts saglabāt darba attiecības ar neefektīviem darbiniekiem, kas vairāk rada zaudējumus, nekā palīdz uzņēmumam augt. Tādēļ visiem jaunajiem darbiniekiem tiek nodrošinātas apmācības ar eksāmeniem – ja eksāmens netiek noliks, darbs netiek piedāvāts. Ja eksāmeni tiek nokārtoti sekmīgi, tad seko 3 mēnešu pārbaudes laiks, kura laikā darbinieki tiek cieši novēroti no maiņas vecāko puses. Rezultātā, pirms pārbaudes laika beigām, darbiniekam tiek piedāvāts pagarināt darba līgumu, vai atstāt darba vietu, ja nav pietiekami pierādījis savas spējas. Visbiežākais atlaišanas iemesls ir darbinieku nesaprašana un nespēja analizēt situācijas un darboties augstā stresa vidē.
…
SIA „North Hub Services” (turpmāk NHS) ir strauji augošs uzņēmums, kura pamatdarbība risinās aviācijas nozarē. Lai gan Latvijas tirgū uzņēmumam ir tikai viens konkurents, NHS mērķis ir kļūt par galveno šīs nozares pārstāvi aviotransporta virszemes apkalpošanas jomā, un, lai to paveiktu, ir nepieciešamas pārmaiņas uzņēmuma vidē, kas sekmētu tā darbību. Šī darba mērķis ir izstrādāt pārmaiņu ieviešanas plānu uzņēmumā pastāvošai problēmai. Lai sasniegtu darba mērķi ir jāveic uzņēmuma darbības izpēte un analīze, kuras rezultātā tiktu noskaidrotas uzņēmuma vājās puses un piemērotas nepieciešamās pārmaiņas problēmas risināšanai. Veicot pārmaiņu analīzi NHS tika izmantoti vairāki paņēmieni, lai maksimāli plaši apskatītu uzņēmuma vidi un tiktu atrasts efektīvs risinājums izvirzītajai problēmai. Izmantotās metodes – SVID un PEST analīze, kontekstu analīze, pārmaiņu stratēģijas izstrādes vadlīniju izvērtēšana, pārmaiņu īstenošanas plāna izstrāde un analīze.
- Finanšu vadības nepieciešamība uzņēmumā
- Pārmaiņu vadības analīze uzņēmumā SIA "North Hub Services"
- Peļņas analīze uzņēmumā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Peļņas analīze uzņēmumā
Research Papers for university23
-
Finanšu vadības nepieciešamība uzņēmumā
Research Papers for university5
-
Personāla vadības analīze SIA “M”
Research Papers for university24
Evaluated! -
Personāla vadības analīze tirdzniecības organizācijā
Research Papers for university61
-
Iekšējās vides analīze uzņēmumā „X”
Research Papers for university22