Uzņēmuma iekšējā vide ir galvenie organizācijas darbības nosacījumi un faktori, kas izveidojas tās menedžmenta darbības gala iznākumā1. Galvenie faktori, kas ietekmē uzņēmuma iekšējo vidi ir mērķi, kultūra, struktūra, tehnoloģijas un resursi.
SEB bankas grupas darbības stratēģija ir veidota tā, lai SEB banka un tās meitas uzņēmumi būtu tuvāk saviem klientiem un pārzinātu savu klientu vajadzības Latvijā.
SEB bankas ilgtermiņa mērķis
SEB bankas galvenais mērķis ir piedāvāt saviem klientiem mūsdienīgus finanšu pakalpojumus - atbilstošus viņu dzīves apstākļiem un biznesa attīstības vajadzībām.
SEB banka šos mērķus sasniegs, pateicoties motivētiem darbiniekiem un veiksmīgai sadarbībai ar citiem SEB grupas uzņēmumiem.
SEB bankas Finanšu mērķi
SEB bankas finanšu mērķis ir uzrādīt augstāku kapitāla atdevi salīdzinājumā ar citām starptautiskajām finanšu organizācijām, vienlaicīgi nodrošinot stabilu peļņas pieaugumu un uzlabojot darbības efektivitāti.
Izvirzot savus finanšu mērķus, SEB banka vadās pēc kopējās SEB grupas darbības stratēģijas un mērķiem.2
Uzņēmuma organizatoriskā struktūra atspoguļo savā starpā cieši saistīto, noteiktā secībā sakārtoto elementu kopumu, kas nodrošina attīstību un funkcionēšanu, turklāt uzņēmuma struktūra ir tieši atkarīga arī no uzņēmuma lieluma.
SEB bankas organizatoriskā struktūra ir izveidota tā, lai maksimāli efektīvi tiktu sadalīti pienākumi starp vadītājiem un padotajiem un pēc iespējas ātrāk tiktu pieņemti būtiski lēmumi. SEB augstākās institūcijas ir akcionāru kopsapulce, kas ievēl padomi, savukārt padome ievēl valdi un kontrolē tās darbību.…