Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,99
You save:
0,90 (15%)
Discounted price*:
5,09
Purchase
Add to Wish List
ID number:472203
Evaluation:
Published: 21.11.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  PARTIJAS, VĒLĒŠANAS UN POLITISKAS KOMUNIKĀCIJAS KAMPAŅAS    5
1.1.  Partijas un velēšanu sistēmas no teorētiska viedokļa    5
1.2.  Partijas un velēšanu sistēmas prakse jeb velēšanu likumos    8
1.3.  Priekšvēlēšanu kampaņu regulējums Latvijā    11
1.4.  Politiskās kampaņas problēmas Latvijā    12
1.5  .Partiju komunikāciju kampaņa, kā politiskā reklāma    20
2.  PARTIJAS „JAUNAIS LAIKS” POLITISKĀS KOMUNIKĀCIJAS KAMPAŅAS ANALĪZE    23
2.1.  ”Jaunais laiks” – būtība un partijas moto    23
2.2.  Vēlēšanu rezultāti un velētāju noskaņojums    23
2.3.  Latvijas partiju politiskās kampaņas salīdzinājums    24
2.4.  Partiju izdevumi 2005.gada vēlēšanās    26
2.5.  Partijas ”Jaunais laiks” politiskās kampaņas analīze    26
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    33
  IZMANTOTAS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    36
Extract


Partijas un vēlēšanu sistēmas ir nesaraujami saistītas, tomēr mēs tik maz zinām par to savstarpējām sakarībām.
Šī darba mērķis ir izanalizēt un izvērtēt politiskās partijas „Jaunais Laiks” komunikācijas kampaņu.
Darba hipotēze - ir sakarība starp diviem lielumiem - partiju raksturojošiem elementiem (kā mainīgais elements) un vēlēšanu vide, kurā notiek konkrētās partijas sacensības ar citām partijām ( nemainīgais lielums). Modernajā demokrātiskajā valstī politiskās partijas un vēlēšanu sistēmas ir saistītas ciešām saitēm. Mūsdienu politiskās partijas tiek radītas ar mērķi piedalīties vēlēšanās, un arī vēlēšanu sistēmas tiek modificētas tā lai tās vislabāk sasniegtu savu mērķi -strukturētu sacensību starp partijām.
Šī darba izpētes objekts nepārprotami ir politiskās komunikācijas kampaņa, kā arī vēlēšanu process, kas iedalāms tādos apakš tematos kā vēlētāju izvēle, vēlēšanas, politiskās partijas u.c. Iemesls, kāpēc notiek demokrātijas un partiju pieaugoša mijiedarbība, ir tas, ka modernajā pasaulē demokrātiskas vēlēšanas iegūst arvien lielāku nozīmi.
Lai cik brīvas un vienlīdzīgas būtu vēlēšanas, to politiskais iznākums bieži vien ir saistīts ar vēlēšanu sistēmu, kas tiek piemērota konkrētajā valstī. Lai gan vēlēšanu sistēmas izvēli parasti nosaka politiski apsvērumi, no juridiskā un saprāta viedokļa ir svarīgi apzināties visas to daudzskaitlīgās modifikācijas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,31 €
Work pack Nr. 1126720
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Partijas "Jaunais Laiks” politiskās komunikācijas kampaņas analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/472203

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register