Nr. |
Chapter |
Page. |
|
Anotācija |
2 |
|
Abstract |
3 |
|
Saturs |
4 |
|
Ievads |
5 |
1. |
Ekomarķējums |
7 |
1.1. |
Ekomarķējuma jēdziens un iedalījums |
7 |
1.2. |
Ekomarķējuma attīstības vēsture un ekomarķējums mūsdienās |
8 |
2. |
Preču zīme „Latvijas ekoprodukts” |
11 |
2.1. |
Zīmes „Latvijas ekoprodukts” izveides mērķi un bioloģisko produktu ražošanas metodes |
11 |
2.2. |
Preču zīmes „Latvijas ekoprodukts” iegūšanas kārtība |
13 |
3. |
Produktu ar „Latvijas ekoprodukts” marķējumu pieprasījuma un piedāvājuma analīze |
14 |
3.1. |
Pētījuma gaita un izmantotās metodes |
14 |
3.2. |
Pārtikas preču ar „Latvijas ekoprodukts” zīmi piedāvājuma analīze |
15 |
3.2.1. |
Produktu ar „Latvijas ekoprodukts” marķējumu klāsts pārtikas tirdzniecības vietās Rīgā |
15 |
3.2.2. |
Ražotāju un tirgotāju viedoklis par galvenajām problēmām produktu ar „Latvijas ekoprodukts” marķējumu ražošanu un realizāciju tirgū |
17 |
3.3. |
Patērētāju zināšanas par produktiem ar zīmi “Latvijas ekoprodukts” un to pieprasījuma analīze |
19 |
|
Secinājumi |
21 |
|
Priekšlikumi |
22 |
|
Izmantotā literatūra |
23 |
|
Pielikumi |
26 |