Mūsu darbs grupā bija izpētīt un noskaidrot vai jaunieši vecumā no 18 – 30 gadiem ir izjutuši pārtikas preču cenu pieaugumu un to ietekmi uz viņu ienākumiem. Tas ir mūsu darba galvenais mērķis, lai mēs izprastu vai tiešām pārtikas preču cenu celšanās ietekmē respondentu izvēli iegādājoties kādu konkrētu pārtikas preci un vai viņi iegādājas šobrīd tos pārtikas produktus, kurus vienmēr. Šī gada pēdējie notikumi rāda, ka lielākajam klāstam no pārtikas produktiem ir cēlušās cenas, varētu pat teikt, ka gandrīz visiem pārtikas produktiem ir cēlušās cenas. Šis arī bija viens no mūsu anketas uzdotajiem jautājumiem: „Vai aptaujātie jaunieši varētu nosaukt kādus pārtikas produktus, kuriem nav pieaugušas cenas”?
Pētījuma aktualitāti var pamatot ar zemāk teikto.
Ir zināms, ka inflācija visvairāk ietekmē cilvēkus ar zemiem ienākumiem un tā saukto vidusslāni. Rodas sajūta, ka alga, kas gada sākumā bija pieņemama un stabila, nemitīgi "izkūst".…