Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:706183
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.06.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Termins “mārketings” parādās 19.un 20.gs.mijā un tiek uztverts kā darbs ar tirgu. 20.gs.sākumā tas ienāk kā mācību disciplīna augstskolās.

MĀRKETINGS – darbība ideju, preču un pakalpojumu plānošanā un projektu izstrādāšanā, cenu veidošanā, virzīšanā, sadalē, lai pilnveidotu maiņu ar mērķi apmierināt individuālo un organizēto objektu vajadzības.
Mārketinga koncepcijas pieņemšana nozīmē:
Iegūt informāciju par tirgu, patērētāja galīgajām vajadzībām, vēlmēm, uztverēm. Informācija par tirgu ir izšķiroša.
Radīt ekonomiskus, tehniskus un organizatoriskus apstākļus šīs informācijas izmantošanai
Veikt stratēģiskus un taktiskus pasākumus
Nodrošināt līdzekļus…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register