Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:757228
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  E - mārketings    6
1.1.  Tā jēdziens un būtība    6
1.2.  E – mārketinga priekšrocības    6
1.3.  Septiņi „I” E – Mārketingā    8
1.4.  Tradicionālā un E – mārketinga atšķirības    10
1.5.  Reklāma internetā    11
1.6.  Populārākie interneta mārketinga veidi    12
1.7.  TNS Latvia veiktie pētījumi    13
2.  M – mārketings    18
2.1.  Mobilais mārketings – jēdziens un būtība    18
2.2.  M – mārketinga veidi    19
2.3.  Veiksmīga Mobilā Mārketinga pamatnoteikums ir 4P likums    20
2.4.  Kompānijas, kurām ir izdevīgi izmantot M - mārketingu    20
2.5.  Mobilā mārketinga iespējas    22
2.6.  Mobila mārketinga priekšrocības    22
  Jebkurā vietā un laikā    22
2.7.  Mobilā mārketinga trūkumi    24
  Secinājumi    26
  Literatūras saraksts    28
Extract

Ievads
Vēsture liecina, ka savstarpēja lietu apmaiņa radusies līdz ar cilvēces pirmsākumiem. Jau brīdī, kad senie cilvēki šo maiņu papildināja ar preču aprakstiem un stāstiem, ar nolūku radīt apkārtējos interesi, radās process, ko mūsdienās dēvējam par mārketingu.
Kopš tā laika cilvēku sadzīvē ir notikušas lielas pārmaiņas. Lai iegūtu potenciālo pircēju interesi, vairs nepietiek ar pašu izdomātiem stāstiem. Mūsdienās mārketings ir kļuvis daudz komplicētāks, ietverot sevī reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Tas ir saistīts ar patērētāju esošo un potenciālo vajadzību un vēlmju izpēti ar mārketinga pētījumu palīdzību. Apvienojot tradicionāli lietotās mārketinga metodes un modernās komunikāciju tehnoloģijas, ir radušies jauni mārketinga veidi – E – mārketings un M – mārketings.
Jebkuru resursu pārpilnība izraisa to vērtības strauju krišanos. Ja preci var saražot, kad vien vēlas, un izmaksas ir mazas vai to vispār nav, rodas pārpalikums. Tieši tas šodien notiek ar informāciju un pakalpojumiem – to ir daudz un lēti. Resursu kontekstā informācija nav deficīts. Tomēr, ņemot vērā tās plūsmu, pastāv milzīgs uzmanības un laika deficīts.
Internets ir gan tiešā mārketinga vide, gan rīks, kas ļauj pielietot pavisam jaunus un no klasiskās mārketinga pieejas neordinārus risinājumus, kas, savukārt, ļauj optimāli izmantot laiku un piesaistīt uzmanību.
Laikā, kad informāciju tehnoloģiju attīstība ir ārkārtīgi strauja, elektroniskā informācijas apmaiņa kļuvusi ne tikai par cilvēces ikdienas sastāvdaļu, bet arī par jaunu mārketinga politikas realizācijas veidu. Tieši tāpēc ir svarīgi apzināt sniegtās iespējas un veidus, kā tās izmantot.
E - mārketings
Tā jēdziens un būtība
Pirms jēdziena „E – mārketings” definēšanas būtu jāzina tā sastāvdaļas „E” nozīme, kas tulkojumā no angļu valodas vārda „electronic” ir „elektroniskais”. „E” šajā nozīmē tiek plaši lietots arī citās jomās. Attīstoties informāciju tehnoloģijām, visai bieži lietojam vārdus „e – pasts”, „e – komercija”, „e – bizness”, „e – veikals” un citus.
E – mārketings - sociāls process, kurš nodrošina patērētāju vēlmju identificēšanu, fokusējot tās konkrēta produkta vai pakalpojuma virzienā, un virzot šo produktu vai pakalpojumu tā pircējiem, izmantojot internetu un tam radniecīgas digitālās tehnoloģijas.
E – mārketingu mēdz dēvēt arī par interneta mārketingu, digitālo mārketingu vai jauno mēdiju mārketingu.
E – mārketinga būtība ir, izmantojot interneta resursus, maksimāli ātri, ērti, lēti un efektīvi sasniegt vēlamo mērķa auditoriju. Tā ir ļoti nozīmīga klasiskā mārketinga sastāvdaļa, taču joprojām nav lietojama visiem segmentiem.
E – mārketings attiecināms arī uz uzņēmumiem, kas nenodarbojas ar E – komerciju, bet realizē vienkāršus mārketinga pasākumus internetā, piemēram, izvieto reklāmas tīklā.
E – mārketinga priekšrocības
Nozīmīgi ir trīs faktori – cena, laiks un tiešais kontakts. Turklāt, īpaši būtiski ir uzturēt šo faktoru vienlaicīgu pastāvēšanu. Tikai kopīga šo elementu līdzāspastāvēšana sekmēs klienta izvēli iepirkties un veikt citas operācijas internetā.
Priekšrocības:
Ātra pielāgošanās tirgus izmaiņām.
Operatīvi mainot sortimentu, cenas, produktu un pakalpojumu aprakstus, mārketinga vēstījumu, iespējams uzlabot darbības efektivitāti.
Plašākas tirgus iespējas.
Mūsdienās visā pasaulē arvien vairāk cilvēki ikdienā izmanto internetu. 2008. gada dati liecina, ka interneta pieslēgums mājās ir pieejams vairāk kā 38% Latvijas iedzīvotāju. Arī globāla klientu sasniegšana ir viena no interneta mārketinga lielākajām priekšrocībām.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register