Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:561773
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Vēsture. Būtība.
Šī ikoniskā un bieži pretējus viedokļus izraisošā reklamēšanas tehnika nebija populāra līdz septiņdesmito gadu beigām. Līdz tam reklamēšana pamatā balstījās uz lieliem budžetiem, pārspīlētiem saukļiem un lipīgiem džingliem. Jau kopš 20. gadsimta sākuma līdz pat piecdesmitajiem gadiem reklāmas galvenais mērķis bija mērķauditorijas izglītošana, iepazīstināšana ar produktu, nevis izklaidēšana. Reklāmas industrija balstījās uz tādas informācijas sniegšanu, ko patērētājs vēl nezināja. No plakātiem uz ziņojumu dēļiem un avīzēm, līdz radioreklāmai, vēlāk TV reklāmai visur bija reklāmas, kas balstījās uz patērētāju dezinformāciju, uz kuras pamata bija iespējama veiksmīga reklāmas kampaņa un produkta noieta palielināšanās. Tas radīja smieklīgas un bīstamas kampaņas ar saukļiem, piem. „Smēķēšana padarīs tevi slaidu!” kādā cigarešu reklāmā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register