Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:792646
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
Pārvadājumi ar kombinētiem transporta veidiem    4
1.1  Kombinētās dzelzceļa automobiļu sistēmas    4
1.1.1  Kontreileru sistēmas    4
1.1.2  Bezvagonu tehnoloģijas    4
1.1.3  Konteineru pārvadāšanas tehnoloģija divos līmeņos uz dzelzceļa platformām    6
1.2  Kombinētās sistēmas ar jūras transporta līdzdalību    7
1.2.1  Starptautiskās kombinētās dzelzceļa – jūras sistēmas    7
1.2.2  Starptautiskās kombinētās lihtervedēju sistēmas    7
1.2.3  Pārvadājumu sistēma ar kravas darbu veikšanas horizontālo paņēmienu „Ro - Ro”    8
1.3  Kombinētās sistēmas ar gaisa transporta līdzdalība    10
1.3.1  Kombinētie aviācijas – virszemes pārvadājumi    10
e-krava un viedās transporta sistēmas (VTS)    11
  Bibliogrāfiskais saraksts    13
Extract

Kontreileru pārvadājumi ir kombinētie dzelzceļu – automobiļu pārvadājumi, pie kuriem uz dzelzceļa platformas (TOFC) tiek transportēts treileris, puspiekabe vai noņemamā virsbūve. Šo pašu terminu izmanto, pārvadājot automobiļu šasijas ar uzstādītiem uz tām konteineriem, kuras ir iekrautas uz atvieglotām bezbortu dzelzceļa platformām.
Šāds pārvadājumu veids ir plaši izmantojams starptautiskajās transporta tehnoloģiskajās sistēmās (TTS), jo ļauj izmantot automobiļu un dzelzceļa transporta priekšrocības. Ir svarīgi, ka transportēšanas laikā visu atbildību par kravu nes pārvadātājs, bet dzelzceļš tikai pārvadā transporta vienības no stacijas līdz stacijai. Dzelzceļš arī veic pārkraušanas operācijas staciju teritorijās.
Eiropas rūpnieciski attīstītajās valstīs kontreileru pārvadājumi sāka attīstīties pagājušā gadsimta 60. gadu beigās. Pateicoties pietiekoši blīvam autoceļu tīklam, Rietumeiropas valstīs automobiļu transports ir ļoti mobils, salīdzinot ar dzelzceļa, un tas var nodrošināt piebraukšanu pie dzelzceļa stacijas. Savukārt dzelzceļa transports ir paredzēts masu kravu pārvadāšanai un savieno transporta mezglus, kas ir izvietoti viens no otra ievērojamā attālumā. Kombinētie dzelzceļu – automobiļu pārvadājumi ļauj samazināt smago kravu pārvadāšanas apjomu pa autoceļiem un palielināt autotransporta kustības ātrumu un drošību. [1]
Visi kontreileru pārvadājumi tiek veikti ar starpnieku palīdzību – speciālām kontreileru pārvadājumu kompānijām, kuras ir dzelzceļa – automobiļu pārvadājumu starptautisko apvienību savienības biedri. No kravas nosūtītāju un pārvadātāju viedokļa, kontreileru pārvadājumu tehnoloģija attaisno sevi tikai ar noteikumu pārvadāt kravas pēc sistēmas „no durvīm līdz durvīm” tādos pašos īsos termiņos un ar zemākiem izdevumiem nekā parastajos automobiļu pārvadājumos.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1124201
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register