Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:298474
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Baltijas valstis    4
  Igaunija    5
  Pārskats par Igaunijas Informācijas sabiedrības projektiem 2000.gadā    5
  Projekti, Informācijas sistēmas    7
  Igaunijas valdības ministru sēžu informācijas sistēma    7
  Projekta "Vahetu riik" (Tiešā valdība) attīstība    8
  Valsts datu bāžu modernizācijas programmas projekts    8
  Vīzija 2003.gadam    9
  Digitālais paraksts    9
  Lietuva    10
  Nacionālā Datu Aizsardzības Inspekcijai    12
  Lielbritānija    12
  Metadatu struktūra    14
  Vadības procesi    14
  Vadības grupas    16
  XML shēmu projekti    16
  Konsultatīvā Padome    16
  Austrija    17
  Austrijas nodarbinātības dienests    17
  ASV    19
  Kolotādo štats    19
  Kanāda    20
  Pašreizējā situācija    21
  Jaunzēlande    21
  Publiskās stratēģijas informācijas sabiedrībai Eiropas Savienības dalībvalstīs    23
  Vispārējais apskats    23
  Galvenie dalībnieki    24
  Pamatprincipi    25
  Publisko stratēģiju apskats: galvenie dokumenti un galvenie dalībnieki    31
  Nobeigums    34
  Izmantotās literatūras saraksts    35
Extract

Pašlaik, 21.gs. sākumā valdības saprot, ka tām ir vairāk līdzekļu un iespēju nekā jebkad agrāk, lai kalpotu patērētājam. Tehnoloģiju ienākšana mūsu dzīvē ir mainījusi to, kā cilvēki dzīvo, strādā, kā uzņēmumi veic biznesu un kā valdības kalpo saviem vēlētājiem. Rezultātā likumsakarīga ir e-pārvaldes rašanās, uz kuru pamazām virzās valdības gandrīz visā pasaulē.
Veicot valdības procesa pārveidošanu, valdības ir labāk sagatavotas izmantot Web tehnoloģijas, lai racionalizētu darba plūsmu un samazinātu departamentu birokrātiju. Rezultātā informācija par klientiem daudz loģiskāk un efektīvāk caur integrētām tehnoloģijām nokļūst no sākotnējā kontakta vietas līdz attiecīgajām nodaļām. Klientiem būs ne tikai vieglāka sākotnējā pieeja, viņi var arī cerēt, ka viņus neapgrūtinās ar atkārtotiem jautājumiem, pazudušiem dokumentiem vai neprecīzu informāciju, sastopoties ar valdību nākotnē.
Lai gan vidēji 45 % valdību liecina par to, ka tehnoloģija ir galvenais klientu apkalpošanas uzlabošanas veicinātājs, 32 % arī uzskata, ka viņu mantotās sistēmas galvenais šķērslis - pat vairāk nekā projekta izmaksas, personāla pieredze, administratīvās procedūras vai likumdevēju uzdevumi, īpaši smagi to izjuta Jaunzēlandē un ASV, kur problēma, kas nomocīja daudzas valdības bija tā, ka liela daļa viņu pašreizējo tehnoloģiju nespēja veikt nepieciešamos uzlabojumus. Vecās sistēmas nav pietiekami aprīkotas, lai tiktu galā ar radikāli pieaugošajiem darījumu apjomiem, un tās nav arī veidotas elastīgi, kas k nepieciešams datu atjaunošanai un apstrādāšanai no daudziem avotiem gan valdības iekšienē, gan ārpus tās. Turklāt, neelastīgas sistēmas arhitektūras rada spēcīgus ierobežojumus e-pārvaldes izaugsmes potenciālam.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register