Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:381059
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Pasažieru vilcienu drošība    3
2.  Kravu pārvadājumu drošība    6
3.  Iestādes, kas saistītas ar dzelzeļa drošības nodrošināšanu    8
3.1.  Eiropas Dzelzceļa aģentūra    8
3.2.  Valsts dzelzceļa tehniskā inspekcija    9
3.3.  Dzelceļa policijas pārvalde    10
3.4.  Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas birojs    11
  Secinājumi un priekšlikumi    13
  Bibliogrāfiskais saraksts    15
Extract

Neraugoties uz to, ka dzelzceļš ir viens no finanšu ietilpīgākajiem transporta veidiem, mūsdienās Eiropas Savienībā dzelzceļa attīstībai, tajā skaitā arī pasažieru pārvadājumu jomā, tiek pievērsta pastiprināta uzmanība. Galvenie apsvērumi, kāpēc Eiropas Savienībā nolemts attīstīt vilcienu satiksmi, ir apstāklis, ka dzelzceļš no visiem transporta veidiem ir ekoloģiski tīrākais un iespējami ātrākais transporta veids. Salīdzinājumā ar citiem transporta veidiem pēc cietušo un ievainoto skaita dzelzceļa transportā, kā arī ņemot vērā ievērojamos izdevumus autoavārijās ievainoto cilvēku ārstēšanai, dzelzceļš vienmēr ir bijis drošākais transporta veids. Pie tam dzelzceļa drošība pasaulē un Latvijā arvien paaugstinās.
Katra darbība dzelzceļa sistēma ir strikti reglamentēta, lai īstenotu galveno mērķi – nodrošinātu maksimāli augstu drošību kā pasažieriem, tā visiem citiem, kas atrodas sliežu ceļu tuvumā. A/s “Pasažieru vilciens” ievēro virkni rīkojumu un citu saistošu normatīvo aktu, kas nosaka kārtību, kādā jāuztur ritošais sastāvs – elektrovilcieni un dīzeļvilcieni, kā jānotiek vilcienu apkalpošanai, ekspluatācijai un remontiem. Tam visam ir viens mērķis – nodrošināt bezavāriju darbu. Neskatoties uz to, ka dodoties maršrutā, gala stacijās un atgriežoties vagonu parkā, mašīnists veic rūpīgu vilciena sistēmu un agregātu pārbaudi, pēc katrām divām diennaktīm pasažieru vilcienu nosūta uz vagonu parku, kur visu sastāvu pārbauda specializēta remontbrigāde, lai nepieciešamības gadījumā novērstu radušos vai potenciālos bojājumus.
Drošības apsvērumu dēļ dzelzceļa infrastruktūrā darbojas daudzas sistēmas, kas ļauj izvairīties no nepatīkamiem starpgadījumiem. Liela uzmanība tiek pievērsta arī apkalpojošajam personālam: gan mašīnistiem, gan vilcienu remontatslēdzniekiem – viņi visi tiek apmācīti un regulāri kontrolēti. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register