Mūsdienu demokrātiskā sabiedrība nav iedomājama bez publiskās sfēras. Bet mūsdienu publiskā sfēra, kurā pilsoņi veido un izsaka savus viedokļus, kuri pamatojas uz kopīgām zināšanām un spēkā esošam vērtībām, ir pretrunu pilna un arvien vairāk dod pamatu jautājumiem, kas saistīti ar tās nākotni. Sabiedrībā būtisku lomu ieņem mediji. Izvēlējos analizēt interneta vidi un televīziju. Kā šie mediji atspoguļo priekšvēlēšanu kampaņas.
Palielinoties interneta pieejamībai, aizvien nozīmīgāks kļūst tā lietojums politiskajā komunikācijā. Internets ir pievilcīgs politiķiem un aktīviem pilsoņiem politiskajā komunikācijā. Internets ir pievilcīgs politiķiem un aktīviem pilsoņiem, jo piedāvā inovatīvus informācijas attēlošanas, uzglabāšanas un interaktīvās komunikācijas veidus iedzīvotāju informēšanā un iesaistīšanā vēlēšanu un pilsoniskajās kampaņās. Partijas, lai tiktu pamanītas, cenšas iespiesties jau tā piesātinātajā mediju un cilvēku dienaskārtībā, bieži lietojot nepārtraukto kampaņu taktiku. Politiskie līderi, vēlētāji, eksperti un sabiedriskās domas līderi tiek atspoguļoti aizvien interaktīvākos formātos.
Vēlētāji savas politiskās izvēles reti kad balsta uz politisko spēku programmu analīzi. Daudz lielākā mērā cilvēki iespaidus par politisko spēku vai arī konkrēto politisko līderi gūst no televīzijas vai citiem masu saziņas līdzekļiem. …