Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:768351
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Pamatdaļa    5
1.  Patērēšanas sociālās būtības raksturojums    5
2.  Patērēšanas sociālās būtības teorijas socioloģijā    11
2.1.  Patēriņš un sociāla diferenciācija    14
2.2.  Patēriņš un dzīves stila daudzveidība    17
2.3.  Zīmju patēriņš    18
2.4.  Patēriņs kā inovāciju process ( jaunāko ieviešana)    20
  Secinājumi    23
  Avotu un literatūras saraksts    26
Extract

Ieejot 21. gadsimtā, patēriņas kustība rūpējas ne tikai par to, lai tiktu nodrošinātas iespējas nopirkt preci, kura ir samaksātās naudas vērtība, bet arī par to, lai tiesība un izvēle individuāliem patērētājiem sociālā un ekonomiskā līmenī būtu vienlīdzīgas visiem. Jebkura patēriņa pamats ir vajadzības, tās liek cilvēkiem darboties. Ja patērētājam nav vajadzību, tad nebūs arī pateriņa. Daudzas zinātņu nozares pēta patēriņa problēmātiku un būtību, viena no tam ir socioloģijas nozare. Patēriņš ir psiholoģisks, ekonomisks un sociāls fenomens, socializācijas, sociālu normu, vērtību un kultūras formālizācijas sfēra. Patēriņa sfērā fokusējas attiecībās starp ļaudīm. Tāpēc šī darba uzmanība un aktualitāte vērsti uz patēriņa būtību un to funkciju izpēti socioloģijas skatījumā. Šī darba objekts ir patērēšana, kā sociālā parādība, kura darbojas un attīstās sabiedrības sociālā kontekstā. No tā izriet mana darba priekšmets – noskaidrot un izpētīt patērēšanas nozīmi un tās funkcijas sabiedrībā. Patērēšanas kustība ir sarežģīta sociālu un ekonomisku darbību sistēma, kura nodrošina patēriņa kultūrālo, funkcionālo, sociālo un ekonomisko lietderīgumu, kā arī stabilitāti un drošību. Šī darba mērķis ir nosacīt patērēšanas veicinošus apstākļus, faktorus, kā arī patērēšanas veidošanas mehānismus un funkcijas. Patēriņa analizē jāņēm vērā, ka patērēšanas izpausmes saistībā ar citām parādībām un procesiem novērojamas ar laika nobīdi, t.i., patērēšana ir sabiedrības politisku, ekonomisku, socialu, demogrāfisku un tiesisku faktoru izmaiņu rezultāts.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai veikti šādie uzdevumi:
izpētīt zinātnisku literatūru un citus avotus, saistošus ar pētījuma tēmu;
izanalizēt patērēšanas būtību un tās funkcijas sabiedrības kontekstā;…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1187071
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register