Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:216372
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.11.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ietekmēšana, manipulēšana    4
2.  Reklāmas vēstījumi    5
3.  Reklāmas darbības negatīvie aspekti    6
4.  Izmantotās literatūras saraksts    9
Extract

Psiholoģiskie faktori, piemēram, individuālu patērētāju vajadzības un motivācija, uztvere, attieksme, mācību procesu un personības īpašības ir līdzības, kas darbojas visās dažādu cilvēku grupās un ietekmēt viņu rīcību. Starp sociālajiem ietekmējošos uzvedību faktoriem, mēs varam klasificēt ietekmē ģimenes, draugusm, vadītājus u.c.
Mūsdienu pasaulē strauji mainās tehnoloģijas, patērētāju gaumei un uzvedībai ir arī raksturīgas ātras izmaiņas. Lai izdzīvotu tirgū, sabiedrībā ir jābūt pastāvīgai inovācijai, lai izprastu jaunākās patēriņa tendences un gaumes. Patērētāju uzvedība sniedz nenovērtējamu ieguldījumu vadlīnijās, tirgotājiem, par jaunām tehnoloģiskām robežām, kuras vajadzētu izpētīt. Piemēram, Mobilie telefoni, klēpja topi, LCD monitori, utt. Patērētāju uzvedība ir process un ir dažādi endogēnie psiholoģisie un eksogēnie vides faktori, kas ietekmē šo procesu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register