Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:424280
 
Evaluation:
Published: 10.01.2001.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Lai preci pirktu, pircējus jāinformē par preces esamību, tās īpašībām un priekšrocībām, cenu un vietu, kur tā nopērkama. Tā ir maiņas procesa svarīgākā sastāvdaļa. Informēšanas mērķis ir panākt, lai cilvēki pirktu attiecīgo preci. Informēšanai var lietot gan personisku sazināšanos, gan netiešās komunikācijas metodes, gan arī īpašus noieta veicināšanas paņēmienus.
Metodes produktu virzīšanai tirgū sauc arī par komunikāciju kompleksu. Mārketinga komunikāciju komplekss ietves četrus veidus:
reklāma;
preču realizācijas stimulēšana;
saskarsme ar sabiedrību, saukta arī par propogandu, sabiedriskās domas ietekmēšanu – plašāk pazīstama ar nosaukumu public relations;
tiešā pārdošana.

Reklāma – to var definēt kā apmaksātu netiešu informēšanas veidu, kas parasti saistīts ar masu informācijas līdzekļiem. Tāds ir jebkurš informācijas līdzeklis, kas vienlaicīgi sasniedz lielu cilvēku skaitu. Reklāmai visbiežāk izmanto televīziju, radio, avīzes, žurnālus, pastu, transporta līdzekļus, katalogus u. c. Reklāmā dotā informācija atspoguļo produkta īpašības un priekšrocības, kuras apmieinās pircēja vajadzības un vēlmes.
Reti kurš uzņēmējs šaubās, ka viņa uzņēmumam ir vajadzīga reklāma. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register