Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:909062
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.03.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Tirgus analīze    4
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    4
2.2.  Pašreizējā situācija tirgū    4
2.3.  Mārketinga ārējā vide    5
2.3.1.  Konkurenti    6
3.  Uzņēmuma stāvokļa analīze    7
4.  Mārketinga mērķi un stratēģijas    10
4.1.  Mārketinga mērķi    10
4.2.  Mārketinga stratēģija    11
5.  Mārketinga pasākumu jeb darbības programma    12
Extract

Tirdzniecības uzņēmums “LINDA” darbojas Balvu rajona Rugājos jau kopš 1996. gada- uzņēmums ir pārtikas preču veikals. “LINDA” atrodas lielā, modernā ēkā, kura 1999. gadā tika uzcelta uz veciem mūra pamatiem.
Pašreizējā situācija tirgū ir tāda, ka lielāko pieprasījumu tieši pirmās nepieciešamības precēm sastāda vietējie iedzīvotāji. Kopumā pārtikas veikau tirgus Rugājos ir pārsātināts. Kā arī tirgū samērā nelabvēlīgu ekonomsko situāciju rada pakāpeniska iedzīvotāju skaita samazināšanās.
Uzņēmumam sava darbība jāpiemēro LR likumiem, likumdošanas un normatīvajiem aktiem, kā arī noteikumiem mārketinga jomā. Sekas to neievērošanas gadījumā var būt smagas vai pat reizēm graujošas.
Konkurentu ziņā mūsu apskatāmajā reģionā- uzņēmumam “LINDA” ir 5 konkurenti, no kuriem 3 ir līdzīga veida pārtikas tirdzniecības uzņēmumi. No tiem visnozīmīgākais konkurents ir veikals “ADZELE” . Uzņēmuma “LINDA” ir jāatrod veids kā “izcelties” konkurentu vidū un piesaistīt lielāko pircēju vairumu.
Uzņēmumam pastāvot un darbojoties noteiktajā laikā ir jāparvar dažādi šķēršļi gan ārējā, gan iekšējā vidē, kopumā šo stāvokli atspouļo uzņēmuma SVID analīze tabula. Uzņēmuma stāvokļa analīze dod pārskatu par uzņēmuma stiprajām - vājajām pusēm, iespējām un draudiem, attiecīgi istrādājot mārketinga stratēģijas uz noteiktiem gadījumiem, lai kādu neparedzētu gadījumu rezultātā spētu rast pareizos risinājumus.
Mārketinga mērķi ir trīs (jo mazāk mērķu, jo vairāk pūļu var veltīt to efektīgākai izpidei):
patēriņa palielināšana;
produktu izvēles dažādošana;
tirgus daļas palielināšana.
Īstenojot reālas iespējamības robežās visus nepieciešamos uzdevumus, uzņēmums tuvojas nosprausto mērķu sasniegšanai.
Tirdzniecības uzņēmums pieturēsies pie nediferencētā mārketinga stratēģijas, tādejādi uzņēmums izlemj ignorēt dažādos tirgus segmentus un nemeklēt vajadzību atšķirības, bet visus spēkus koncentrēt uz patērētāju vajadzībām un vēlmēm.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1223124
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register