Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:696520
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.11.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  A/s „Jelgavas cukurfabrika”    4
2.  A/s „Jelgavas cukurfabrika” iespējas un draudi    5
3.  Cukura nozares analīze – iespējas un draudi    8
4.  A/s „Jelgavas cukurfabrika” mērķu koks    11
5.  Portfeļplāna analīze – stratēģisko biznesa vienību (SBV) analīze    13
6.  Stratēģiskās plaisas a/s „Jelgavas cukurfabrika”    15
7.  A/s „Jelgavas cukurfabrika” vides analīze izmantojot M. Portera 5 faktorus    17
8.  Mārketinga kompleksa elementi    19
9.  Cukura tirgus segmenta pievilcības novērtējums General Electric matricā    20
10.  Preces attīstības posmi    22
11.  Pozicionēšana    23
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmatotās literatūras un avotu saraksts    26
Extract

Cukurrūpniecība Latvijā esot viena no perspektīvākajām lauksaimniecības nozarēm – tā pēdējā laikā aizvien biežāk lasāms presē. Cukura nozare ES un arī Latvijā vēsturiski tiek lolota un valsts subsidēta. Pašlaik šāds atbalsts nozarei visā ES gadā izmaksā ap 900 miljonu latu.
Skats uz šo nozari no malas patiešām rada labu iespaidu: Latvijā ir divas stabili strādājošas cukurfabrikas – Liepājā un Jelgavā, kas pārstrādā cukurbietes, ir virkne cukurbiešu audzētāju (cukurbietes aptuveni 15 tūkstošu hektāru platībā audzē 400 zemnieku saimniecības). Taču sakarā ar Latvijas iestāšanos ES, ir bažas par cukura nozares tālāko attīstību. Eiropas Komisija ir izstrādājusi trīs priekšlikumus. Vienā paredzēts aicināt pakāpeniski likvidēt ražošanas kvotas un samērot cukura cenas ES ar importētā cukura cenām. Otrajā iecerēts saglabāt pašreizējo kārtību līdz 2006. gadam, vienlaikus samazinot kvotas, tarifus un cenas. Trešajā variantā paredzēts pilnībā atvērt Eiropas cukura tirgu ārvalstu konkurencei.
Pavisam ir trīs cukura veidi:
Baltais cukurs (pārtikas produkts):
Smalkais baltais cukurs;
Pūdercukurs;
Cukura sīrups.
Brūnais cukurs (konditorejai, kafijai / tējai; nav paredzēts konservēšanai, pazeminātas saharozes satura dēļ, taču var noderēt cukura diabēta slimniekiem);
Cukura aizvietotāji un saldinātāji.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register