Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:427125
 
Evaluation:
Published: 23.04.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas, stereotipu un attieksmes teorētiskie aspekti    5
1.1.  Reklāmas    5
1.1.1.  Reklāmas jēdziens un uzdevumi    5
1.1.2.  Reklāmas klasifikācija    6
1.1.3.  Televīzijas reklāma    8
1.2.  Stereotipi    9
1.2.1.  Stereotipu jēdziens un to veidi    10
1.2.2.  Dzimumu stereotipi    11
1.2.3.  Stereotipu izmantošana reklāmās    13
1.3.  Attieksme    14
2.  Pētījums par patērētāju attieksmi pret dzimumu stereotipu izmantošanu televīzijas reklāmās    18
2.1.  Pētījuma metodes, objekta un norises apraksts    18
2.2.  Aptaujas rezultātu analīze un interpretācija    18
2.3.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    27
  Secinājumi    29
  Priekšlikumi    30
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    31
  PIELIKUMI    34
Extract

Televīzijas reklāmas ir spēcīgs līdzeklis, ar kura palīdzību tiek veicināti produkti, pakalpojumi un zīmoli. Tomēr daudzas reklāmas joprojām izmanto vecmodīgus dzimumu stereotipus, kas var ietekmēt sabiedrības attieksmi pret dzimumiem. Stereotipi tādā veidā kļūst par svarīgu jautājumu, kas ietekmē mūsu ikdienas dzīvi un veicina nevienlīdzību un diskrimināciju.
Patērētāju attieksme pret dzimumu stereotipu izmantošanu televīzijas reklāmās ir mainījusies pēdējos gados, un arvien vairāk cilvēku sāk apzināties šīs problēmas nopietnību. Tradicionāli stereotipi, kas parāda sievietes kā nekvalitatīvas mājsaimnieces vai objektus, kas eksistē tikai, lai apmierinātu vīriešu vēlmes, tiek aizvien vairāk kritizēti un noraidīti. Tāpat arī vīrieši tiek attēloti stereotipiskā veidā, kas apspiež tos pašus vīriešu lomu modeļus.
Mūsdienu sabiedrība ir daudzveidīga un saprot, ka cilvēku spējas, intereses un vēlmes nav atkarīgas no dzimuma. Tas ir mainījis patērētāju prasības reklāmām. Arvien vairāk cilvēku vēlas redzēt reklāmas, kas atspoguļo dzīvē reāli esošo daudzveidību un veicina vienlīdzību. Reklāmas, kas attēlo sievietes un vīriešus dažādās lomās, saskaņā ar viņu spējām un interesēm, tiek novērtētas pozitīvi.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1403049
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register