Pētījuma problēma: Patērētāju attieksme pret reklāmu televīzijā un žurnālos
Pētījuma objekts: Latvijas iedzīvotāji
Pētījuma priekšmets: Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 60 gadiem
Pētījuma mērķis: atrast atbildes uz šādiem jautājumiem:
1)Kāda ir iedzīvotāju attieksme pret televīzijā un žurnālos redzamajām reklāmām?
2)Ko patērētāji dara televīzijas reklāmu laikā un ko viņi dara, ieraugot reklāmu žurnālā?
3)Kā iedzīvotāji vērtē šo divu mediju reklāmu sniegtās informācijas patiesumu?
4)Vai pēc iedzīvotāju domām šo mediju reklāmas sniedz pietiekošu informāciju par reklamējamo preci/pakalpojumu?
5)Kas visvairāk piesaista patērētājus redzamajās reklāmās?
6)Vai iedzīvotāji pēdējā pusgada laikā ir iegādājušies kādu preci/pakalpojumu televīzijas un žurnālu reklāmas iespaidā?
7) Cik daudz naudas līdzekļu patērētāji pēdējā pusgada laikā ir iztērējuši dažādu preču/pakalpojumu iegādei televīzijā un žurnālos redzamo reklāmu iespaidā?
8)Kuras preces/pakalpojuma reklāma patērētājiem ir visspilgtāk palikusi atmiņā?
9)Kura reklāma ir patērētājus atturējusi no reklamētās preces/pakalpojuma iegādāšanās?
Pētījuma uzdevums: izpētīt problēmu, izmantojot rīs metodes:
1)datu analīze;
2)aptauja, izmantojot anketas;
3)intervijas.…