Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:279349
 
Evaluation:
Published: 12.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pētījuma problēma: Patērētāju attieksme pret reklāmu televīzijā un žurnālos

Pētījuma objekts: Latvijas iedzīvotāji

Pētījuma priekšmets: Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 60 gadiem

Pētījuma mērķis: atrast atbildes uz šādiem jautājumiem:
1)Kāda ir iedzīvotāju attieksme pret televīzijā un žurnālos redzamajām reklāmām?
2)Ko patērētāji dara televīzijas reklāmu laikā un ko viņi dara, ieraugot reklāmu žurnālā?
3)Kā iedzīvotāji vērtē šo divu mediju reklāmu sniegtās informācijas patiesumu?
4)Vai pēc iedzīvotāju domām šo mediju reklāmas sniedz pietiekošu informāciju par reklamējamo preci/pakalpojumu?
5)Kas visvairāk piesaista patērētājus redzamajās reklāmās?
6)Vai iedzīvotāji pēdējā pusgada laikā ir iegādājušies kādu preci/pakalpojumu televīzijas un žurnālu reklāmas iespaidā?
7) Cik daudz naudas līdzekļu patērētāji pēdējā pusgada laikā ir iztērējuši dažādu preču/pakalpojumu iegādei televīzijā un žurnālos redzamo reklāmu iespaidā?
8)Kuras preces/pakalpojuma reklāma patērētājiem ir visspilgtāk palikusi atmiņā?
9)Kura reklāma ir patērētājus atturējusi no reklamētās preces/pakalpojuma iegādāšanās?

Pētījuma uzdevums: izpētīt problēmu, izmantojot rīs metodes:
1)datu analīze;
2)aptauja, izmantojot anketas;
3)intervijas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register