Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:763989
 
Evaluation:
Published: 29.04.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Kompānijas veiksmi un izaugsmi nodrošina pircēja uzvedības saprašana attiecībā uz marketinga stratēģiju. Pircēja uzvedības izprašana ietver: pamanāmus pirkšanas ieradumus – kas, kur, ko un kādos daudzumos iegādājas, nepamanāmus lielumus – pircēju vērtības , vajadzības, uztveri, viņa rīcībā esošo informāciju, kā viņi saņem un pārstrādā informāciju, kā viņi novērtē alternatīvas.
Pircēja uzvedība spēlē nozīmīgu lomu marketinga stratēģijas izstrādē. Lai saprastu pircēju uzvedību, jāatbild uz daudziem jautājumiem:
ko doma pircējs par mūsu produktu un par mūsu konkurentu produkciju
ko viņš domā par iespējamiem uzlabojumiem mūsu produkcijā
kā viņš izmanto mūsu produkciju
Kāda ir viņa attieksme pret mūsu produkciju un pret reklāmu
Ko viņš domā par savu lomu ģimene un sabiedrībā
Uz ko viņš cer un par ko sapņo…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register