Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:153046
 
Evaluation:
Published: 28.08.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Extract

Cilvēki pasauli uztver ar sajūtām un informācijas apstrāde sākas, kad kautkas iedarbojas uz vienu no piecām cilvēka maņām (redzi, dzirdi, garšu, ožu, tausti). Jebkurš kontakts sākas tikai tad, kad tiek veikta iedarbība uz kādu no sajūtām, bet ne visas sajūtas cilvēks apzinās, ja viņš nenojauš par šo kairinātāju vai ja šis kairinātājs nav pietiekami spēcīgs, un šajā brīdī sāk strādāt zemapziņa, uztverot slēptos mājienus.
Jau daudzus gadus atpakaļ tika veikti pētījumi, lai uzzinātu vai ir iespējams izmantot šos nemanāmos impulsus, lai nemanāmi liktu patērētājam izvēlēties reklamēto preci vai pakalpojumu pēc reklāmas noskatīšanās.
Pirmais cilvēks, kuram ienāca prātā šāda ideja izmantot šos impulsus bija Dž.Vikari no „Sublimal Projection Company”, tas notika 1957. Gadā, kad viņš kādā preses konferencē paziņoja, ka ir radījis jaunu reklāmas veidu – kas pamudina iegādāties preces neapzināti.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1324895
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register