Cilvēki pasauli uztver ar sajūtām un informācijas apstrāde sākas, kad kautkas iedarbojas uz vienu no piecām cilvēka maņām (redzi, dzirdi, garšu, ožu, tausti). Jebkurš kontakts sākas tikai tad, kad tiek veikta iedarbība uz kādu no sajūtām, bet ne visas sajūtas cilvēks apzinās, ja viņš nenojauš par šo kairinātāju vai ja šis kairinātājs nav pietiekami spēcīgs, un šajā brīdī sāk strādāt zemapziņa, uztverot slēptos mājienus.
Jau daudzus gadus atpakaļ tika veikti pētījumi, lai uzzinātu vai ir iespējams izmantot šos nemanāmos impulsus, lai nemanāmi liktu patērētājam izvēlēties reklamēto preci vai pakalpojumu pēc reklāmas noskatīšanās.
Pirmais cilvēks, kuram ienāca prātā šāda ideja izmantot šos impulsus bija Dž.Vikari no „Sublimal Projection Company”, tas notika 1957. Gadā, kad viņš kādā preses konferencē paziņoja, ka ir radījis jaunu reklāmas veidu – kas pamudina iegādāties preces neapzināti.…