Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:443144
 
Evaluation:
Published: 17.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Cilvēku savstarpējā ietekme- piespiešana un pārliecināšana    4
1.1.  Piespiešana    4
2.  Pārliecināšana    5
  Literatūras saraksts    11
Extract

Sociālā pedagoģija apskata audzināšanu kā sabiedrisku parādību. Tā pēta ne tikai sabiedrības audzinošo potenciālu, bet arī aktualizēšanas līdzekļus, izmantojot dažādas formas sabiedrības audzinošā potenciāla integrācijā.
Sociālā pedagoģija attīstās, ievērojot skolas un sociālās vides mijiedarbību, pilnveidojot valsts, skolas, sabiedrības un ģimenes savstarpējo sadarbību, akceptējot skolas lomu valsts politiskajā dzīvē, līdz ar to skatot jautājumu par skolas un attiecīga reģiona ekonomiskās dzīves mijiedarbību, pievēršot uzmanību garīgo vētību līmenim sabiedrībā, darbam ar grūti audzināmajiem, likumpārkāpējiem, piedaloties analfabētisma risināšanā.
Audzināšana ir vienas paaudzes kultūras nodošana nākamajai vai sabiedriska parādība, bez kuras nav iespējama sabiedrības attīstība, jo katra jauna paaudze, sākot patstāvīgu dzīvi, apgūst iepriekšējo paaudžu materiālās un garīgās vērtības. Audzināšana sabiedrībā veic vairākas sociālās funkcijas:
Saglabā un nodod no paaudzes paaudzei zināšanas, prasmes, attieksmes, sabiedriskās uzvedības praksi;
Sekmē jaunās paaudzes sagatavošanu darbam tautsaimniecībā, līdzdarbībai valsts un sabiedriskajā dzīvē;
Veicina vērtību izveidi, personības spēju un dotumu attīstību.
Audzināšana ir mūžiga, vispārēja, nepieciešama, vēsturiska parādība un tai ir spilgti izteikts konkrēts vēsturisks rsksturs. Mērķtiecīga humānā audzināšana ir savstarpēja ietekmēšanās, tādēļ pedagoģiskajā nozīmē audzināšana ir mijiedarbība: savstarpēja uztveršana, vērtēšana un ietekmēšanās saskarsmē un darbā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register