Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,57 (19%)
Discounted price*:
2,42
Purchase
Add to Wish List
ID number:850241
Evaluation:
Published: 02.11.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2017.g. - 2018.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
3.  Pedagoģiskā psiholoģija   
4.  Noteikumu nozīme bērnu dzīvē   
5.  Soda izmantošana audzināšanā   
6.  Aktīva uzklausīšana darbībā kā svarīgs nosacījums savstarpējai sapratnei   
Extract

Es – vēstījuma nozīme pozitīvas saskarsmes veidošanā.
Komunikatīvā kompetence ir spēja sasniegt mērķi konkrētā komunikācijas situācijā, spēja izvēlēties efektīvāko veidu, vai ceļu vislabāko rezultātu sasniegšanai. Spēju būt kompetentam komunikācijā nodrošina saskarsmes kompetenču apgūšana. Tomēr, ne mazāk svarīgas ir cilvēka personības iezīmes un raksturojumi. Vai Jūsu pieredzē ir gadījumi, kad cilvēki, kuri teorētiski ir ļoti zinoši par saskarsmes procesu, paņēmieniem, stratēģijām, ir ieguvuši sertifikātus saskarsmes kompetenču apgūšanā, reālajā dzīvē nespēj veidot kvalitatīvas attiecības ar apkārtējiem cilvēkiem? Acīmredzot, zināšanas par saskarsmi pašas par sevi vēl nenodrošina komunikatīvo kompetenci. Viena no centrālajām personības iezīmēm ir attieksme pašam pret sevi, jeb pašvērtējums. Pašvērtējums ir savas kompetences un vērtības mērs, atslēga sekmēm un veiksmes izjūtai. Pašvērtējums veidojas bērnībā un ietekmē visu turpmāko cilvēka dzīvi , arī attieksmi pret citiem cilvēkiem. Pozitīvam pašvērtējumam ir vistiešākā saistība ar laimes izjūtu, turpretī negatīvs pašvērtējums rada nevajadzīgus ierobežojumus, problēmas un stresu. Ģimenē, skolā un arī sabiedrībā pašvērtējuma nozīme bieži netiek pienācīgi novērtēta.
No apkārtējiem mēs varam saņemt vēstījumus, kuri liek mums justies vērtīgiem, nozīmīgiem, talantīgiem, spējīgiem, vai arī tieši pretēji – tie liek mums justies nenozīmīgiem, nekompetentiem, nevarošiem. Ir vērtējumi, kuri mums iedod drosmi un ir vērtējumi, kuri atņem drosmi. Īpaši nozīmīgi ir tie vērtējumi, kurus mēs saņemam no cilvēkiem, kuri mums ir īpaši nozīmīgi, un kuru viedoklis mums ir svarīgs (vecāki, skolotāji, vienaudži).…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,07 €
Work pack Nr. 1368159
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Pedagoģiskā psiholoģija”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/850241

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register