Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:234025
 
Evaluation:
Published: 26.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SASKARSMES RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Saskarsmes jēdziens    4
1.2.  Saskarsmes funkcijas    5
1.3.  Saskarsmes struktūra    6
2.  PEDAGOĢISKĀ SASKARSME, TAS PAMATFORMAS    8
  NOBEIGUMS    12
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    13
Extract

NOBEIGUMS
Pētījuma rezultātā autors izdara šādus secinājumus.
1. Jēdziens saskarsme tiek definēts dažādi, tomēr šie skaidrojumi ir līdzīgi, un viens otru papildina; saskarsme tiek raksturota kā mijiedarbības process, ko raksturo attiecības – subjekts – subjekts.
2. Saskarsmei ir noteikta struktūra, kura sastāv no atsevišķiem komponentiem, kas nepastāv atrauti, un nav atdalāmi bet papildina cits citu un darbojas kā vienota sistēma. Saskarsmes komponenti ir sociālā percepcija, komunikācija, interakcija. Perceptīvā saskarsmes puse nodrošina cilvēkam citu cilvēku izzināšanu un novērtēšanu; komunikācija nodrošina informācijas nodošanu no cilvēka cilvēkam ar dažādu zīmju sistēmas palīdzību un tiek izšķirta verbālā un neverbālā komunikācija, bet interaktīvā saskarsmes palīdz apvienot grupas pūles.
3. Pedagoģiskā saskarsme ir bērna un pedagoga savstarpēja mijiedarbība, komunikācija un savstarpēja uztvere ar nolūku sasniegt mācību un audzināšanas mērķus. Saskarsmes un sadarbības prasmes un iemaņas ir visas tās prasmes un iemaņas, kas nepieciešamas cilvēkam sociālajā mijiedarbībā.
4. No pedagoģiskās saskarsmes efektivitātes un sekmīguma ir atkarīgs mācību darbības rezultāts. Pedagoģiskā saskarsme ir audzēkņa un pedagoga saskarsme, kura rada labvēlīgus priekšnoteikumus motivācijai un radošai darbībai.
5. Tiek izdalīti četri pedagoga vadības stili – autoritārais, liberālais, demokrātiskais un humānais stils, tomēr ideāls vai vienkārši universāls līderības stils nepastāv; pedagogam jāizvērtē, jārīkojas atbilstoši tam, kāds stils konkrētajā situācijā ir vispiemērotākais.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register