Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:239910
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Konflikta definīcija    3
2.  Konflikta cēloņi    4
2.1.  Situācijas, kad netiek apmierinātas cilvēku pamatvajadzības    4
2.2.  Atšķirīgie veidi psiholoģisko vajadzību realizēšanai    4
3.1.  Kā skolotājam izturēties pret skolēnu provokācijām?    5
3.2.  Kāpēc skolēni provocē skolotāju?    5
3.3.  Kā pazīt skolēnus – provokātorus?    5
3.4.  Savas uzvedības mainīšana    6
3.5.  Labvēlīgas gaisotnes radīšana    6
3.6.  Stingra, bet draudzīga rīcība    6
4.  Konflikta attīstības dinamika    6
5.  Konflikta risināšana    6
6.  Taktikas    7
6.1.  Izvairīšanas    7
6.2.  Pielāgošnās, piekāpšanās    7
6.3.  Konkurence, pretošanās, cīņa    7
6.4.  Sadarbība    7
6.5.  Kompromiss    7
7.  Daži padomi skolotājam    7
8.  Kopsavilkums    8
9.  Literatūras saraksts    9
Extract

Šīm darbam autors – Pedagoģijas un psiholoģijas fakultātes 3. kursa studente izvelējas tēmu „Pedagoģisko konfliktu cēloņu un taktikas izmantošana saskarsmes veidošanā”. Šīs temats pievērš sev uzmanību tāpēc, ka tas ir aktuāls, vienmēr bija aktuāls, bet pēdējo gadu laikā mainījas ne tikai konflikta risināšanas taktikas, bet arī paša jedziena „konflikts” izprašana un attieksme pret to. Viens faktors, kas būtiski iespaidoja tēmas izvēli, bija tas, ka lekcijas laikā ļoti intriģejoši un neparasti skanēja tas, ka konflikts ne vienmēr ir kaut kas ļoti negatīvs, tas var būt arī konstruktīvs un ar pareizo taktiku var panākt rezultātus, kas ir augstāki nekā tie būtu bez konfliktsituācijas. Citiem vārdiem, konflikts var palīdzēt mainīt savu uzskatu un attieksmi pret oponentu uz pozitīvo pusi. Bija liela vēlme uzzināt, kā jārīkojas lai panāktu tādu rezultātu.
Šajā referātā lielāka uzmanība ir veltīta konflikta cēloņiem, dažam saskarsmes barjeram kas traucē konstruktīvai sarunai un taktikam, kas var palīdzēt, vai tieši otrādi sabojāt sarunu ar oponentu. Visvairāk tomēr tika iztirzātas saskarsmes barjeras. Jo autors uzskata, ka tur kur ir barjeras noteikti būs konflikts. Lai pēc iespējas mazināt konfliktu vai neiesaistīties konfliktā jāpadomā tieši par barjeram nevis par taktikam. Kā zināms, profilaksei ir lielāka nozīme nekā ārstēšanai.
Kā galvenos literatūras avotus autors izmantoja pasniedzējas Andas Upmales piedāvāto literatūru. Sākumā pat bija ideja neko citu arī neņemt, bet kā zināms ar saskarsmes problēmam nodarbojas ne tikai pedagoģisko un psiholoģijas grāmatu autori. Ļoti daudz ir informācijas literatūrā, kas ir veltīta cilvēkiem kas nodarbojas ar biznesu, marketingu, menedžmentu. Īpaši daudz ir informācijas par saskarsmes barjeram un konfliktiem amerikāņu autoriem. Ļoti saprotamā un vieglā valoda tas ir iztirzāts tieši autoriem no ASV, kas apraksta pieeju problēmu risināšanai tieši ekonomikas un biznesa sfērā.…

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register