Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Pedagogu komandas sadarbība 3 - 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai

     

    Research Papers30 Pedagogy

5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:175195
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.03.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas atziņas par saskarsmes prasmēm 3 – 4 gadu vecumposmā    5
1.1.  Saskarsmes prasmes terminaskaidrojums    5
1.2.  3 – 4 gadus vecu bērnu raksturojums pētījuma kontekstā    10
1.3.  Pieaugušo paraugs – saskarsmes prasmju veidotājs    15
2.  Pedagoģisko paņēmienu izstrādepe dagogu komandai 3 – 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai    20
2.1.  Pētījuma metožu, gaitas rakturojums    20
2.2.  Situāciju analīzepirmsskolā X    21
  Secinājumi    37
  Literatūras un citu avotu saraksts    38
Extract

Secinājumi
Jebkura mijiedarbība starp cilvēkiem ir saskarsme un tās galvenā funkcija ir apmierināt cilvēka sociālās vajadzības.
Cilvēks saskarsmē izmanto gan verbālos, gan neverbālos saskarsmes līdzekļus.
Pirmās saskarsmes iemaņas bērns apgūst jau ģimenē, pirmskolā gūstot iespēju paplašināt savas iemaņas, sadarbībā ar skolotāju un citiem bērniem.
Saskarsmes process pirmskolā būs efektīvs, ja pedagoģiskajā procesā tiek ievērotas bērna individuālās īpatnības.
Bērna personības attīstība un sadarbības prasmju veidošana noris gan saskarsmē ar pieaugušo, gan vienaudžiem.
Pieaugušā paraugs ietekmē bērna darbību, tādēļ tam ir svarīga nozīme bērna saskarsmes aktivizēšanā.
Pozitīva vide un attieksme nosaka to, cik veiksmīgas būs bērna attiecības ar citiem cilvēkiem.
Pieaugušais ir ļoti nozīmīgs un pat galvenais saskarsmes iemaņu apgūšanā visā pirmsskolas periodā.
Sadarbība ar pieaugušo ietekmē arī bērnu savstarpējo kontaktu rašanos.
Saskarsme ar pieaugušo ir ļoti būtiska bērna 3 – 4 gadu vecumā, līdz vecākajā pirmsskolas vecumā ievērojamu vietu ieņem saskarsme ar vienaudžiem.
Pedagogs ir paraugs un palīgs bērnam, veidojot pozitīvu attieksmi pret sevi, tas stimulē bērnu darboties, veidot saskarsmi ar vienaudžiem.
Kopīgi sadarbojoties rotaļās bērni gūst savstarpējās saprašanās pieredzi, veidojas labvēlīgas attiecības starp bērniem, rodas simpātijas.
Saskarsmes prasmju attīstībā rotaļās svarīga nozīme ir pedagogam, kurš palīdz vadīt, organizēt rotaļu, attīsta sadarbību un sniedz atbalstu.
Lai veicinātu labas saskarsmes prasmes, svarīgi, lai visa pedagogu komanda darbotos vienoti, pēc vieniem noteikumiem, kuri ir skaidri saprotami bērniem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1359803
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register