Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:790856
 
Evaluation:
Published: 11.10.2002.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
I.  Sporta stundas un mācību procesa pētījums    3
1.1.  Sporta skola kā bērnu un pieaugušo sporta nodarbību un darba vieta    3
1.2.  Sporta skola kā sociālā vide un sabiedrības mikrosfēra    3
1.3.  Trenera kvalifikācijas darba zinātniskais aparāts    3
1.4.  Treniņu bāzes izpēte    4
II.  Sporta veida grupas fiziskās sagatavotības un attīstības vērtējums    5
2.1.  Grupas pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    6
III.  Sporta grupas prasmju un iemaņu vērtējums atbilstoši trenera izveidotajai programmai    9
3.1.  Treniņu process grupā    9
IV.  Sporta nodarbības mācību darba plānošana    11
4.1.  Fizisko īpašību atīstības augšanas tempu hronoloģija    11
4.2.  Peldēšanas treniņa plānu paraugi, atsevišķos treniņu posmos    12
4.3.  Novadīto treniņu uzdevumi    14
V.  Kvalīfikācijas sporta treniņa – nodarbības pašvērtējums    18
VI.  Kvalīfikācijas darba pašvērtējums    19
  LITERATŪRAS SARAKSTS    21
Extract


Sporta skola ir gan pieaugušo, gan bērnu darba un sporta nodarbību vieta. Sporta skolā bērni arī apgūst jaunas prasmes un iemaņas, arī mācās jaunu vielu, attīsta savas fiziskās un morālās īpašības. Atšķirība no sporta stundām parastajā skolā, sporta skolā bērnam ir cits kolektīvs, kurš izvirza citas prasības, arī rezultāti sporta skolā ir citi. Pieaugušajiem Sporta skola ir darba vieta, jo tie ir treneri, sporta ārsti, sporta psihologi un citi speciālisti, kas saistīti ar sportu. Pieaugušo darbs ir saistīts ar bērniem, viņu uzdevums ir attīstīt un audzināt, bērnā vajadzīgās īpašības atbilstoši sporta veidam.
Sporta skola ir arī bērnu darba vieta, jo uz turieni viņi nāk ārpus parastajām skolas nodarbībām. Šajā savstarpējā sadarbībā bērni cenšas kļūt gudrāki, apgūt nepieciešamās prasmes un iemaņas noteiktajā sporta veidā.

1.2Sporta skola kā sociālā vide un sabiedrības mikrosfēra.

Sporta skola kā mikrosistēma dalās uz vēl vairākām mikrosistēmām, jo tajā ir iekļautas bērnu treniņu grupas, pedagogu kolektīvs, vecāku kolektīvs.
Ģimene ir bēŗna atbalsts morālajā sfērā, vecāki ir gatavi palīdzēt pārvarēt savam bērnam grūtības, saistītas ar nodarbībām sporta skolā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register