Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:950886
 
Evaluation:
Published: 20.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  ANALĪTISKĀ DALA    5
1.1.  Peļņa un tās nozīme uzņēmējdarbībā    5
1.2.  Peļņu ietekmējošie ekonomiskie faktori    6
1.3.  Peļņas veidi un to raksturošana    9
1.4.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    11
1.4.1.  Seguma metode    12
1.4.2.  Perioda izmaksu metode    14
1.4.3.  Apgrozījuma izmaksu metode    16
1.5.  Peļņas sadale    18
2.  APRĒĶINU DAĻA    20
2.1.  Īss uzņēmuma raksturojums    20
2.1.1.  SIA „Lattelecom Technology” peļņas vai zaudējumu aprēķins    21
2.1.1.1.  Peļņas vai zaudējuma aprēķina posteņu atšifrējums    22
2.2.  Problēmas formulējums    26
2.3.  Problēmas risinājumi    27
2.3.1.  Pirmais problēmas risinājuma variants    27
2.3.2.  Otrais problēmas risinājuma variants    28
2.3.3.  Iegūto rezultātu izvērtēšana    28
3.  NOBEIGUMS    29
  Bibliogrāfiskais saraksts    30
Extract

2.3.3. Iegūto rezultātu izvērtēšana
Salīdzinot abus ieteicamus risinājumus peļņas saglabāšanai var secināt, ka gan pirmajā, gan otrajā variantā uzņēmums mēģina risināt izvirzīto problēmu meklējot vairākus alternatīvus variantus kā samazināt izmaksas – uzlabojot sava darba organizāciju, no uzņēmuma vadošajiem speciālistiem prasot lielāko atbildību.
Pirmajā variantā analizējot reklāmas izmaksas, atrast reklāmas pasākumus, kuri būtiski ietekmē uz klientu skaita palielinājumu un līdz ar to samazināt izmaksas izslēdzot mazefektīvus reklāmas pasākumus.
Otrajā variantā uzņēmums mēģina saglabāt peļņas apjomu izmantojot vairākus izmaksu posteņus. Samazinot izdevumus, kuri ir nesaistītie ar saimniecisko darbību (izdevumi darbinieku, īpašnieku atpūtai, izklaidēšanas pasākumiem) un samazinot sakaru izdevumus, uzņēmumam saglabājas peļņas apjoms un sakaru izmaksu samazinājums neietekmēs uz darba kvalitāti, jo sakaru izmaksas samazināsies zemāku tarifu dēļ.

3. NOBEIGUMS
Uzņēmuma efektīvas darbības rezultātā rodas peļņa. Peļņas vai zaudējumu aprēķins ir viena no uzņēmumu gada pārskata sastāvdaļām. Tajā fiksē uzņēmējdarbības rezultātus noteiktā laika periodā.
No kursa darba ir redzams, ka peļņa ir viens no visgalvēniem jēdzieniem uzņēmējdarbībā. Peļņas lielumu ietekmē uzņēmuma vadības uzskaites politika, peļņas sadales politika, izvirzītie mērķi un nākotnes vīzija.
Analītiskajā daļā tika apskatītas: peļņa un tās nozīme uzņēmējdarbībā, peļņu ietekmējošie iekšējie un ārējie faktori, peļņas vai zaudējuma aprēķins un peļņas noteikšanai izmantojamās metodes.
Latvijā izmanto 3 dažādas metodes kā aprēķināt peļņu: seguma metode, periodizmaksu un apgrozījuma izmaksu metode.
Aprēķinu daļā es apskatīju inflācijas problēmu, kura bija saistīta ar Latvijas SIA „Lattelecom Tehnology” izmaksu pieaugumu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register