Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:447534
 
Evaluation:
Published: 04.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Pedagoga personība mūsdienu izglītības iestādēs    4
3.  Pedagogu atlases uzbūve un nozīme    6
3.1.  Personāla meklēšana    7
3.2.  Atlases process    8
3.3.  Atlases intervija    10
3.4.  Testi un to funkcionalitāte atlases procesā    13
3.5.  Atlases reglamentējošie normatīvie akti un juridiskie aspekti    14
4.  Secinājumi    16
5.  Pielikums- Aptaujas ‘’Mūsdienīga skolotāja personība’’ un tās rezultātu shēma    17
6.  Izmantotās informācijas avotu saraksts    18
Extract

4. Secinājumi
Atbildot uz pētnieciskā darba galveno izvirzīto jautājumu- Kā spēt noteikt pedagoga piemērotību darbam izglītības iestādē, veicot atlasi pirms pieņemšanas darbā? – būtiskākie iegūtie secinājumi ir:
1. Mūsdienīgam pedagogam ir jābūt vadītājam, kurš vada skolēnu pētniecisko darbību, ar mērķi radināt skolēnus pie patstāvīga darba, respektējot viņu viedokli, intereses un attiecīgā vecuma posma spējas, liekot uzsvaru uz pozitīvas attieksmes radīšanu pret mācību procesu skolēnos.
2. Aptaujas laikā gūtajos rezultātos, pēc skolēnu domām, mūsdienīgam skolotājam ir jāpiemīt šādām galvenajām rakstura īpašībām: enerģisks, dzīvespriecīgs, asprātīgs, taisnīgs, uzticams.
3. Aptaujas laikā gūtajos rezultātos, pēc skolēnu domām, mūsdienīgam skolotājam ir jāpiemīt šādām galvenajām spējām: spējai strādāt ar modernajām tehnoloģijām, spējai vadīt interesantas uz izziņu vērstas mācību stundās, spējai nodrošināt kārtību klasē.
4. Pirms tiek veikt jaunu pedagogu atlases process, svarīgi ir apzināties, kādas pārmaiņas mēs meklējam jaunajos darbiniekos pretstatījumā ar iepriekšējiem darbiniekiem.
5. Potenciālos kandidātus vakancei var meklēt veicot ārējo un iekšējo atlasi, katram atlases procesam ir gan savi plusi, gan mīnusi.
6. Sekmīgas atlases mērķis ir atrast darbinieku, kura kompetence atbilst amata prasībām, izglītības iestādes korporatīvajai kultūrai, izglītības iestādes mērķiem, vīzijai un sadarbībai praksē.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1358307
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register