Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:131719
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  IEVADS    4
1.  PERSONĀLA MEKLĒŠANA UN ATLASE    6
2.  PERSONĀLA MEKLĒŠANAS METODES IZVĒLE    10
2.1.  Personāla meklēšana organizācijā    11
2.2.  Personāla meklēšana ārpus organizācijas    13
3.  DARBINIEKA PROFILS    15
4.  AMATA APRAKSTS    16
5.  PĒTĪJUMS PAR PERSONĀLA MEKLĒŠANU TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMOS    18
5.1.  Personāla meklēšanas process uzņēmumā „X”    18
5.2.  Personāla meklēšanas process uzņēmumā „Y”    19
5.3.  Uzņēmumu salīdzinošā analīze    20
6.  PĒTĪJUMS PAR PERSONĀLA PIESAISTI TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMĀ    22
7.  STRUKTURĒTO INTERVIJU ANALĪZE    26
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    28
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    30
  Pielikums    31
Extract

Pēdējo gadu laikā Latvijā ir bijušas ievērojamas pārvērtības, kuras skāra pilnīgi visus tās iedzīvotājus, tika piedzīvota strauja ekonomiskā lejupeja, kas neapšaubāmi ietekmēja Latvijas darba tirgu, kas tieši attiecas uz darbinieku meklēšanu un darba samaksas jomu. Laikā, kad Latvijā bija saucamie „treknie gadi”, darbinieku meklēšana bija ļoti komplicēta, jo bija vērojama ļoti vāja atsaucība uz publicētajiem darba sludinājumiem, tāpat arī gandrīz neiespējami bija pārvilināt darbinieku no cita uzņēmuma. Visiem bija labi, un neviens nevēlējās neko mainīt, darbinieki bija nodrošināti ar labu darbu un pienācīgu atalgojumu.
Taču šobrīd situācija darba tirgū ir mainījusies, un, lai gan pieprasījums pēc darbiniekiem aizvien vēl pastāv, tas neattaisno līdzekļus, jo uzņēmuma galvenais mērķis ir atrast kvalitatīvus, zinošu un spējīgus darbiniekus, kuri spētu sasniegt uzņēmuma galvenos mērķus. Tomēr, Latvijā izveidojušās situācijas dēļ uz uzņēmuma izsludinātajiem konkursiem bieži vien piesakās darbinieki, kuri neatbilst sludinājumā ierakstītajām prasībām, kas liek domāt par to vai vainīgi ir paši uzņēmuma vadītāji, kuri sludinājumu ir ievietojuši, vai neuzmanīgs un izmisis ir darba ņēmējs.
Tieši tāpēc autores izvēlētā darba tēma ir „Personāla meklēšana un piesaiste tirdzniecības uzņēmumos”, jo pēc autores domām, tas nav nemaz tik vienkārši, kā ievietot sludinājumu, izskatīt CV, uzaicināt uz interviju un personāla meklēšana ir galā. Šis process ir daudz garāks un sarežģītāks. Rakstot šo kursa darbu, autore varēs iegūt vairāk informāciju par to, kā veiksmīgāk un izdevīgāk piesaistīt kvalitatīvus darbiniekus un kādi pienākumi pirms tam ir jāveic, lai tas izdotos.
Darba mērķis ir izpētīt personāla meklēšanas un piesaistes norisi tirdzniecības uzņēmumos un ieteikt tās uzlabojumus.
Darba uzdevumi:
apkopot literatūru par meklēšanas un piesaistes metodēm; izanalizēt, kā atšķiras jaunu darbinieku meklēšana un piesaiste dažādos tirdzniecības uzņēmumos;
ar anketēšanas, analīzes un intervijas palīdzību noskaidrot, kādas meklēšanas un piesaistes metodes visbiežāk tiek izmantotas un kuras no tām ir visiedarbīgākās;
pētījumā rezultātā aprakstīt iegūtos secinājumus un izvirzīt priekšlikumus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1308937
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register