Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:624103
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ieskats personāla vadības vēsture: no kadru daļas līdz cilvēku resursu vadībai    4
2.  Personāla pārvaldes galvenie etapi    5
2.1.  Cilvēku resursu plānošana    6
2.2.  Personāla atlase    7
2.3.  Personāla novērtēšana    8
2.4.  Personāla apmācība un attīstība    9
2.5.  Personāla motivēšana    10
2.6.  Atalgojuma sistēmas veidošana    11
2.7.  Kontrole    12
2.8.  Personāla vadības efektivitātes novērtēšana    13
3.  Personāla vadība pārmaiņu laikā    14
  Secinājumi    16
  Literatūras un avotu saraksts    17
Extract

Secinājumi
Mainīgā sociāli ekonomiskā un kultūras vide, izmaiņas darba tirgū un tehnoloģiskais progress rada nepieciešamību veikt nemitīgus un būtiskus pārkārtojumus organizācijas iekšējā struktūrā.
Augstāk minētie procesi skar miljoniem darbinieku uzņēmumos. Un tā kā cilvēki ir nozīmīgākais no uzņēmuma resursiem, lai nodrošinātu efektīvu tā darbību un pienācīgu konkurenci, ir jāpiesaista piemērotākie darbinieki, jāatlasa, jānovertē, jāapmāca, jārada motivāciju strādāt, jāatalgo, jāveic kompetences un darba rezultātu novērtēšana un jānodrošina pastāvīga darba kontrole. Visas šis funkcijas ir personāla vadības procesa neatņēmamas sastāvdaļas, kas ietekmē viena otru un arī darba procesa rezultātus.
Piemēram, personāla kompetence un darba rezultāti (sasniegumi) ietekmē atalgojuma sistēmu un vajadzības pēc apmācības noteikšanu, lai atklātu darbinieku potenciālu un pēc iespējas labāk attīstītu viņu spējas un prasmes. Savukārt laba atalgojuma pakete un apmācības un karjeras izaugsmes iespējas sekmē darbinieka apmierinātību un motivē viņu labāk strādāt.
Personāla praktiskās vadības pamatu mūsdienās veido darbinieka personības pieaugošā loma, viņa motivācijas uzstādījumu, vajadzību pārzināšana un spēja tos pielietot un virzīt saskaņā ar organizācijas nospraustiem mērķiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register