Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:228195
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kā hipotēze tika izvirzīta: Oriflame priekšrocības ir kvalitāte, cena un pieejamība. Hipotēze aptaujas beigās pilnībā apstiprinājās, jo 8 no 12 respondentiem atbildēja, ka Oriflame galvenās priekšrocības ir kvalitāte, 6 klienti atbildēja, ka tās ir cena un pieejamība.
Eksāmena darba pētījuma galvenie mērķi ir izpildīti- praktiski izstrādāta anketu Oriflame klientiem; izpētīta eksistējošā situācija; pētīta un analizēta klientu attieksme pret Oriflame produkciju; pārskatītas un pārveidotas esošās atziņas par klientu vēlmēm un priekšrocībām; konstruētas un izveidotas jaunas procedūras un sistēmas klientu apkalpošanā; kā arī radītas atziņas.
Galvenie uzdevumi arī pilnībā tika izdarīti- anketa, kurā piedalīsies Oriflame klienti, izveidota; iedota klientiem aizpildīt un rezultāti izanalizēti diagrammās.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register