Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:326336
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.12.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  UZŅĒMUMA KLIENTU APMIERINĀTĪBAS TEORĒTISKO ASPEKTU IZPĒTE    5
1.1.  Apmierinātības jēdziens    5
1.2.  Abrahama Maslova personības vajadzību teorija    5
1.3.  Pacientu apmierinātība    6
2.  UZŅĒMUMA DARBA ANALĪZE    8
2.1.  Uzņēmuma darbības procesa analyze    8
2.2.  Komunikācijas un saziņas procesa analīze un tā iespējamās uzlabošanas iespēju analīze    8
2.3.  Klientu apkalpošanas kvalitātes paaugstināšanas koncepcijas izstrāde    9
2.4.  Finansiālās atdeves analīze    10
3.  PRAKTISKĀ DAĻA    13
3.1.  Pētījuma materiāls un metode    13
3.2.  Pētījuma rezultāti    13
  SECINĀJUMI    26
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    27
  PIELIKUMS    28
Extract

Secinājumi
Klientu apmierinātība ir augsta, bet tā nav pietiekoša. Personālam nepieciešamas apmācības, lai uzlabotu komunikācijas spējas ar klientiem. Personālam nepieciešams labāk izprast klientu vēlmes un būt iespējami klientiem sasniedzamiem.
Kopumā personāls spēj sniegt visu nepieciešamo klientiem, bet ne vienmēr ir spējīgs visu izskaidrot un likt klientiem visu saprast.
Personālam nepieciešams samazināt darba slodzi, lai tie spētu katram klientam pieiet individuālāk, kas ir ļoti būtiski, lai paaugstinātu klientu apmierinātības līmeni ar klīnikas darbu. To varētu risināt pieņemot darbā vairāk darbinieku.
Klīnikai nepieciešams izstrādāt jaunu un modernu mājas lapu, kas ir kā uzņēmuma vizītkarte. Kvalitatīva mājas lapa paaugstina produktivitāti un ļauj komunicēt ar klientiem tiešsaistē, kas arī paaugstina apmierinātības līmeni ar klīnikas darbu kopumā. Šāda mājas lapa būtu laba inovācija. Papildus tai nepieciešams veikt inovācijas arī citās jomās.
Personālam nepieciešams izprast klientu, jo klientam ierodoties klīnikā, tas nokļūst sev nepierastā vidē, kas rada stresu, ko nepieciešams iespēju robežās mazināt.
Ļoti svarīgi ir padomāt par vizuālo noformējumu telpām un personāla izskatu, kas ir pirmais, ko jauns klients pamana un novērtē.
Papildus nepieciešams piedāvāt klientiem bezmaksas dzērienus, uzkodas, literatūru to gaidīšanas laikā, lai tie justos gaidīti un tiktu novirzītas to domas no iespējamajām nepilnībām klīnikas darbībā.


Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1375530
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register