Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:914920
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Pieaugušo izglītības nepieciešamība    4
  Pieaugušo apmācības un mācību īpatnības    5
  Mēdiju nozīme pieaugušo izglītībā    7
  Pieaugušo izglītības klientu apkalpošanā jomā specifika    8
  Secinājumi    9
  Bibliogrāfija    10
Extract

Mēdiju nozīme pieaugušo izglītībā
Kā jau iepriekš minēts mūsdienās pieaugušo izglītībai ir būtiskā loma visas sabiedrības attīstības kontekstā. Attīstoties tehnoloģijām ne vien pieaug nepieciešamība mācīties lai tās apgūtu bet arī rodas iespēja izmantos arvien vairāk moderno tehnoloģiju zinību iegūšanai. Pieaugušo saspringtajā dzīves ritmā, kad ir īsā laika posmā jāīsteno vairākas sociālas lomas izglītības iegūšana izmantojot jaunās tehnoloģijas ļauj ietaupīt resursus pie kam nesamazinot apmācību kvalitāti.
Mediju pedagoģijas zinātniskie iedīgļi datējami ar 17. gadsimtu un saistāmi ar visā pasaulē pazīstamā čehu pedagoga Jana Amosa Komenska idejām, kurš atzinīgi skatījās uz tā laika mediju – dažādu uzskates līdzekļu - izmantošanu mācību procesā. J.A. Komenskis uzskatīja, ka mācību līdzekļi ir viss, sākot no grāmatām, līdz skolas ēkai un apkārtējai videi (Komenskis,1992). Kā zināms, J.A. Komenska idejas atstāja dziļu iespaidu uz pedagoģiskās domas attīstību visā pasaulē.
Mediju izglītība tiek atzīta par ikvienas pasaules valsts vienu no pilsoņu pamat tiesībām. Vārda brīvība un tiesības uz informāciju ir jebkuras valsts demokrātijas veidošanas un stiprināšanas pamatā. Apzinoties faktu, ka demokrātijas realitāte, kā arī mediju pedagoģijas attīstība dažādās pasaules valstīs ir visai atšķirīga, eksperti iesaka izmantot jebkuru mediju pedagoģijas attīstības iespēju, kaut vai neformālās un mūžizglītības kontekstā. Mediju izglītībai jābūt pieejamai visiem sabiedrības slāņiem, tostarp cilvēkiem, kuri dzīvo sociāli un ekonomiski nelabvēlīgos apstākļos, kā arī cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. Mediju izglītības līmenis spēlē būtisku lomu arī tādās situācijās, kad norisinās sociāli un politiski konflikti, piemēram, karš vai ekoloģiska katastrofa (Krucsay, 1999).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1374331
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register