Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:196511
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pilnīgi skaidrs, ka ir pārspīlēts, ka bērnu dzimšanas kārtība iespaido attīstību, tomēr daži pētījumi parādīja, ka pirmdzimtajam bērnam ir noteikts raksturojums. Pirmdzimtie verbali ir vairāk attīstīti (atrāk sāk runāt un labāk to dara) mazāk impulsīvi, vairāk aktīvi, labāk mācās skolā, ar lielāku pārliecinātību iestājas augstskolās un lielāka tieksme kautko sasniegt dzivē.
No 23 ASV kosmonautiem 21 bijis pirmdzimtais. Svarīgi saprast, ka pētnieku slēdzieni atspoguļo kopējās tendences, un tas attiecas uz visas ģimenes un visiem ģimenes locekļiem. Petijumi parādija, ka pirmie bērni biežāk demonstrē augstākus testa rezultātus uz intelektuālo attīstību, nekā pareie bērni ģimenē. Ja tas ir tā, tad rodas jautājumus, kapēc tas tā notiek? Viena var būt atbilde, ka tās ir kaut kādas ģenētiskās izmaiņas vai no bioloģiskiem faktoriem, piem. mates vecums, vai ķimiskās izmaiņas viņas organismā izsauktas uz iepriekš dzimušajiem bērniem. Taču zinātnieki atteicās no šiem dabīgajiem paskaidrojumiem par labu audzināšanas teorijai pasvītrojot vides faktoru ietekmi. Protams, ka apkārtejā vide, kurā attīstās bērns, var stipri ietekmēt viņa intelektualās spējas un iespējas. Viens no ietekmejošiem faktoriem, visiem bērniem, ir dzimšanas secība. Pirmais bērns ienāk pasaulē kurā ir tikai vecaki. Otrais bērns ienāk vidē, kurā ir bērns un divi pieaugušie. Viņa attistība jau notiek citādi, vienkārši pirmā bērna klātbūtne. Šīs atšķirības aug ar katra bērna dzimšanu Gregory Marcuss,-psihologs, ieviesis ģenialu teoriju, lai paskaidrotu sakarību starp bērnu dzimšanas secibu ar intelektu 1960.g beigas un 70.g sakumā Holandē piepildījās liels petījuma projekts, vajadzēja izpētīt nepietiekamo ēdiena ietekmi uz intelektuālo bērnu spējām dzimušajiem II.pasaules kara beigās. Tika pielietots Ravena tests uz intelektualo attīstību. Pārsteidzoši bija tas, ka rezultāti kļuva arvien zemāki ar katru nākamo dzimušo bērnu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1148416
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register