Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:488914
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Tirgus analīze   
1.1.  Īss uzņēmuma apraksts, produktu konkurējošās priekšrocības   
1.2.  Makrovides analīze   
  Mārketinga makrovide   
  Demogrāfiskie faktori   
  Demogrāfiskās situācijas raksturojums   
  Iedzīvotāju skaits reģionos   
  Ekonomiskie faktori   
  Politiskie un tiesiskie faktori   
  Situācija piensaimniecībā   
  Plānotais pieprasījums   
1.4.  SVID analīze   
  Iekšējais spēks   
  Iekšējais vājums   
  Ārējie draudi   
  Ārējās iespējas   
2.  Konkurences un konkurentu analīze   
3.  Uzņēmuma iekšējā analīze   
3.1.  Segmentēšana   
  Klienti Latvijā   
  Mērķauditorijas segmentēšana   
  Ārējā tirdzniecība   
  Piegādātāji   
3.2.  Marketinga mix elemnti pēc to svarīguma pakāpes   
3.3.  Produkts   
  Piena produktu sortiments   
3.4.  Cena   
3.5.  Sadale   
4.  Misija, vīzija, mērķi, stratēģijas   
  Misija   
  vīzija   
  mērķi   
  stratēģijas   
5.  Plāns stratēģijas realizēšanai   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

Uzņēmums, uzņēmējs, uzņēmējdarbība ir ikdienā bieži lietojami jēdzieni un katram cilvēkam par tiem ir kaut kas zināms. Ar šiem jēdzieniem saistītos jautājumus pēta un analizē mārketings, kas skar firmu dibināšanu, organizēšanu, darbību, lietišķo ekonomiku un visu uzņēmējdarbību.
Uzņēmējdarbība nav tikai darbošanās veids, tā ir arī noteikts uzvedības tips un stils, īpašs domāšanas veids, gandrīz kā dzīvesveids. Tas viss prasa netradicionālu risinājumu meklēšanu un ieviešanu. Tikpat svarīga ir jaunu tirgu meklēšana un jaunu organizācijas un vadīšanas formu ieviešana. To visu var panākt ar personisku aktivitāti, prasmi mobilizēt savu gribas spēku, gribēt un mācēt efektīvi risināt izvirzītos uzdevumus un gūt maksimālu labumu katrā konkrētajā situācijā.
Par kvalifikācijas darba tēmu esam izvēlējuši mārketinga plāna izstrādi „Rīgas piena kombinata” produktam – „Lāse” pienam. Tas arī ir temeatiskais ierobežojums kam tiks pievērsta uzmanība.
Mārketinga plāna izstrādāšanā vadās pēc produkta iekšējā stāvokļa, kā arī konkurentu pozīcijas tirgū, to ieņemtās tirgus daļas. Plāns tiek veidots, lai palielināto produkta realizācijas apjomu, līdz ar to arī peļņu, lai palielinātu produkta tirgus daļu un nostiprinātu jau iegūto pozīciju piena tirgū. Plāna mērķis ir arī palielināt produkta vairāku atpazīstamību.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga plānu „Lāse” pienam. Darbā ir analizēti faktori, kas ietekmē produkta un jaunas tirgus daļas apgūšanu, darba beigās ir izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi.
Kvalifikācijas darba izstrādāšanas laikā ir jāveic uzdevumi, kas izriet no uzņēmuma izvirzītajiem mērķiem un šie uzdevumi ir šādi:

Analizēt „Lāse” piena iekšējo vidi, kurā ietilpst produkta, tā struktūras un piedāvāto preču apraksts, lai gūtu precīzu atspoguļojumu par mārketinga plāna objektu,
Jāizstrādā „Lāse” piena ārējās vides analīze, lai varētu konkrēti zināt kādi ārējās vides faktori ietekmē produkta spēju veiksmīgi darboties Latvijas piena tirgū, konkurentu analīze, produkta iekšējo spēku un vājumu, ārējo draudu un iespēju analīze, tā dos iespēju apskatīt produkta darbības efektivitāti.
Noteikt mārketinga mērķus un stratēģijas, lai zinātu uz ko koncentrēt uzmanību turpmākajā laikā,
Izstrādāt mārketinga programmu, kurā ietilpst mārketinga „mix” elementu, preces cenas veidošana, tās virzību tirgū un sadales aktivitātes.
Izveidot reklāmas plānu un noteikt reklāmas mērķus.
Noteikt reklāmas stratēģiju un budžetu.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register