-
Piens "Lāse"
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | ||
1. | Tirgus analīze | |
1.1. | Īss uzņēmuma apraksts, produktu konkurējošās priekšrocības | |
1.2. | Makrovides analīze | |
Mārketinga makrovide | ||
Demogrāfiskie faktori | ||
Demogrāfiskās situācijas raksturojums | ||
Iedzīvotāju skaits reģionos | ||
Ekonomiskie faktori | ||
Politiskie un tiesiskie faktori | ||
Situācija piensaimniecībā | ||
Plānotais pieprasījums | ||
1.4. | SVID analīze | |
Iekšējais spēks | ||
Iekšējais vājums | ||
Ārējie draudi | ||
Ārējās iespējas | ||
2. | Konkurences un konkurentu analīze | |
3. | Uzņēmuma iekšējā analīze | |
3.1. | Segmentēšana | |
Klienti Latvijā | ||
Mērķauditorijas segmentēšana | ||
Ārējā tirdzniecība | ||
Piegādātāji | ||
3.2. | Marketinga mix elemnti pēc to svarīguma pakāpes | |
3.3. | Produkts | |
Piena produktu sortiments | ||
3.4. | Cena | |
3.5. | Sadale | |
4. | Misija, vīzija, mērķi, stratēģijas | |
Misija | ||
vīzija | ||
mērķi | ||
stratēģijas | ||
5. | Plāns stratēģijas realizēšanai | |
Secinājumi un priekšlikumi |
Uzņēmums, uzņēmējs, uzņēmējdarbība ir ikdienā bieži lietojami jēdzieni un katram cilvēkam par tiem ir kaut kas zināms. Ar šiem jēdzieniem saistītos jautājumus pēta un analizē mārketings, kas skar firmu dibināšanu, organizēšanu, darbību, lietišķo ekonomiku un visu uzņēmējdarbību.
Uzņēmējdarbība nav tikai darbošanās veids, tā ir arī noteikts uzvedības tips un stils, īpašs domāšanas veids, gandrīz kā dzīvesveids. Tas viss prasa netradicionālu risinājumu meklēšanu un ieviešanu. Tikpat svarīga ir jaunu tirgu meklēšana un jaunu organizācijas un vadīšanas formu ieviešana. To visu var panākt ar personisku aktivitāti, prasmi mobilizēt savu gribas spēku, gribēt un mācēt efektīvi risināt izvirzītos uzdevumus un gūt maksimālu labumu katrā konkrētajā situācijā.
Par kvalifikācijas darba tēmu esam izvēlējuši mārketinga plāna izstrādi „Rīgas piena kombinata” produktam – „Lāse” pienam. Tas arī ir temeatiskais ierobežojums kam tiks pievērsta uzmanība.
Mārketinga plāna izstrādāšanā vadās pēc produkta iekšējā stāvokļa, kā arī konkurentu pozīcijas tirgū, to ieņemtās tirgus daļas. Plāns tiek veidots, lai palielināto produkta realizācijas apjomu, līdz ar to arī peļņu, lai palielinātu produkta tirgus daļu un nostiprinātu jau iegūto pozīciju piena tirgū. Plāna mērķis ir arī palielināt produkta vairāku atpazīstamību.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga plānu „Lāse” pienam. Darbā ir analizēti faktori, kas ietekmē produkta un jaunas tirgus daļas apgūšanu, darba beigās ir izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi.
Kvalifikācijas darba izstrādāšanas laikā ir jāveic uzdevumi, kas izriet no uzņēmuma izvirzītajiem mērķiem un šie uzdevumi ir šādi:
Analizēt „Lāse” piena iekšējo vidi, kurā ietilpst produkta, tā struktūras un piedāvāto preču apraksts, lai gūtu precīzu atspoguļojumu par mārketinga plāna objektu,
Jāizstrādā „Lāse” piena ārējās vides analīze, lai varētu konkrēti zināt kādi ārējās vides faktori ietekmē produkta spēju veiksmīgi darboties Latvijas piena tirgū, konkurentu analīze, produkta iekšējo spēku un vājumu, ārējo draudu un iespēju analīze, tā dos iespēju apskatīt produkta darbības efektivitāti.
Noteikt mārketinga mērķus un stratēģijas, lai zinātu uz ko koncentrēt uzmanību turpmākajā laikā,
Izstrādāt mārketinga programmu, kurā ietilpst mārketinga „mix” elementu, preces cenas veidošana, tās virzību tirgū un sadales aktivitātes.
Izveidot reklāmas plānu un noteikt reklāmas mērķus.
Noteikt reklāmas stratēģiju un budžetu.…
Tirgus analīze 1.1. Īss uzņēmuma apraksts, produktu konkurējošās priekšrocības 1.2. Makrovides analīze Mārketinga makrovide Demogrāfiskie faktori Demogrāfiskās situācijas raksturojums Iedzīvotāju skaits reģionos Ekonomiskie faktori Politiskie un tiesiskie faktori 1.3. Tirgus raksturojums, lielums, attīstība Situācija piensaimniecībā Plānotais pieprasījums 1.4. SVID analīze Iekšējais spēks Iekšējais vājums Ārējie draudi Ārējās iespējas 2. Konkurences un konkurentu analīze 3. Uzņēmuma iekšējā analīze 3.1. Segmentēšana Klienti Latvijā Mērķauditorijas segmentēšana Ārējā tirdzniecība Piegādātāji 3.2. Marketinga mix elemnti pēc to svarīguma pakāpes 3.3. Produkts Piena produktu sortiments 3.4. Cena 3.5. Sadale 3.6. Virzīšana 4. Misija, vīzija, mērķi, stratēģijas Misija vīzija mērķi stratēģijas 5. Plāns stratēģijas realizēšanai Secinājumi un priekšlikumi Izmantotās literatūras un avotu saraksts RTU IEF pasnedzeja- Andersone, atzime 9
29 lpp. referāts; 12 slaidu prezentācija
- AS "Rīgas Piensaimnieks" darbības analīze
- Piens "Lāse"
-
Piensaimniecības nozares attīstība un pašreizējā situācija Latvijā
Research Papers13 Agriculture, Forestry, Business, Economics
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Piensaimniecības nozares attīstība un pašreizējā situācija Latvijā
Research Papers for university13
Evaluated! -
AS "Rīgas Piensaimnieks" darbības analīze
Research Papers for university20
-
Reklāmas radošais darba plāns SIA "Stendera Ziepju Fabrikas" ražotajam produktam - vannas piens
Research Papers for university28
Evaluated! -
Uzņēmuma A/S "Valmieras Piens" ārējās vides faktora - piena piegādātāji izpēte
Research Papers for university4
-
A/s "Rīgas Piensaimnieks" uzņēmējdarbības ekonomiskais raksturojums
Research Papers for university40