Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:349961
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.07.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un tā darbības apraksts    4
2.  Produkta apraksts    7
2.1  Preces dzīves cikls    8
3.  Reklāmas mērķi    11
4.  Reklāmas radošā stratēģija    13
4.1  Mērķa tirgus    16
4.2  Reklāmas veids, mērķi, objekti    20
4.3  Teksta stratēģija un taktika    22
5.  Reklāmas sludinājums    27
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotā literatūra    30
Extract


Rakstot reklāmas radošo darba plānu SIA Stendera Ziepju Fabrikas produktam- vannas piens, iepazinos ar uzņēmuma Stendera Ziepju Fabrikas mārketinga mērķiem, kā arī pārliecinājos, ka uzņēmuma misija - nodrošināt patērētāju ar dabisku, kvalitatīvu, oriģinālu un drošu produktu, ir atbilstoša uzņēmuma darbībai.
SIA Stendera Ziepju Fabriku var uzskatīt par līderi Latvijā, dabiskās vannas kosmētikas nišā.
SIA Stendera Ziepju Fabrika ražo vannas kosmētiku- ziepes, vannas burbuļbumbas, vannas pienu, vannas sāli, vīrakus, sāls skrubjus, pirts medu, ēteriskās eļļas un masāžas eļļas, kā arī pārdod vannas aksesuārus- švammes, ziepju traukus, lina dvieļus.
Es izvēlējos rakstīt reklāmas radošo darba plānu vienam no Stendera Ziepju Fabrikas pamatproduktiem- vannas pienam, jo salīdzinājumā ar citiem pamatproduktiem(ziepēm, burbuļbumbām, vannas sāli), tieši vannas pienam ir vismazākais apgrozījums- mazāk par 3% no kopējā uzņēmuma apgrozījuma. Vannas piena pārdošanas apjomu palielināšana šobrīd ir aktuāls temats SIA Stendera Ziepju Fabrika.
Mans radošā darba mērķis ir noteikt vannas piena mērķa auditoriju, izveidot reāli pielietojamu reklāmas darba plānu, lai uzlabotu vannas piena pārdošanas apjomu par 20% pusgada laikā.
Lai realizētu darbam izvirzīto mērķi, mani uzdevumi būs:
Iepazīties ar uzņēmuma darbību.
Iepazīties ar produkta veidiem.
Noteikt, kurā dzīves cikla stadijā atrodas vannas piens.
Raksturot vannas piena patērētāju.
Noteikt reklāmas mērķus.
Noteikt, kādu reklāmas veidu izmantošu.
Izveidot reklāmas tekstu un reklāmas sludinājuma maketu.
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus uzņēmumam, kuri radīsies rakstot reklāmas radošo darba plānu vannas pienam.

Lai veiksmīgi pildītu darba uzdevumus, lietošu tabulas un grafiskās metodes. Kuras izmantošu produkta dzīves cikla stadijas noteikšanai, produkta raksturlielumu un labumu konstatēšanai, kā arī patērētāju uzvedības modeļa demonstrēšanai.
Lai teorētiski pamatotu reklāmas radošo darbu izmantošu speciālo literatūru par mārketingu un reklāmu, gan latviešu, gan krievu valodā. Turklāt manā rīcībā būs nepublicēti materiāli no SIA Stendera Ziepju Fabrikas arhīva. Līdztekus tiks atspoguļoti mani personiskie pētījumi, kurus atspoguļoju darbā, jo šajā uzņēmumā tirdzniecībā esmu nostrādājusi 2 gadus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1192215
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register