Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:683712
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.11.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pieprasījums    4
1.1.  Pieprasījuma funkcija un pieprasījuma likums    4
1.2.  Individuālais un tirgus pieprasījums    7
1.3.  Pieprasījuma izmaiņas    7
2.  Piedāvājums    9
2.1.  Piedāvājuma funkcija un likums    9
2.2.  Individuālais un tirgus piedāvājums    11
2.3.  Piedāvājuma izmaiņas    11
3.  Tirgus līdzsvars    12
3.1.  Tirgus līdzsvara būtība un analīze    12
3.2.  Tirgus cenu un apjoma novirze no līdzsvara    12
3.3.  Patērētāja un ražotāja ieguvums    13
3.4.  Valsts fiksēto cenu nozīme    13
3.5.  Tirgus līdzsvara izmaiņas    14
4.  Pieprasījuma faktori, pēc kuriem pircēji izvēlas maizi    15
5.  Intervija    19
6.  Secinājumi un priekšlikumi    20
6.1.  Secinājumi    20
6.2.  Priekšlikumi    20
  Izmantotās literatūras saraksts    21
Extract

6. Secinājumi un priekšlikumi
6.1. Secinājumi
1. Pieprasījums ir noteikta veida preču un pakalpojumu daudzums, kuru vēlas un ir spējīgi iegātāties patērētāji pie katras no iespējamajām cenām noteiktā laika periodā. Savukārt piedāvājums ir preču vai pakalpojumu daudzums, kuru ražotājs vēlas un ir spējīgs piedāvāt tirgū par katru no iespējamajām cenām noteiktā laika periodā.
2. Pieprasījuma apjoms un cena ir savstarpēji apgrieztā atkarībā: jo lielāka cena, jo mazāks pieprasījuma apjoms. Pieprasījuma faktoros neietilpst cena, jo, ja tā mainās, tad mainās nevis pieprasījums, bet preces pieprasītais daudzums.
3. Piedāvājuma apjoms un cena atrodas tiešā atkarībā: jo lielāka cena, jo lielāks piedāvājuma apjoms. Piedāvājuma izmaiņas notiek, ja mainās ārpuscenas faktori.
4. Pieprasījums un piedāvājums veido tirgus mehānismu.
5. Pieprasījumu ietekmējošie ārpuscenas faktori ir patērētāju ienākumu izmaiņas, aizvietotājpreces cena, kopā lietojamo preču cenas, patērētāju gaume, pircēju skaits, klimatiskie apstākļi un valdības administratīvie pasākumi. Taču piedāvājumu ietekmējošie ārpuscenu faktori ir ražošanas resursu cenas, tehnoloģijas, nodokļi, valsts atbalsts ražotājiem, pārdevēju skaits un ražotāju prognozes.
6. Tirgus līdzsvars ir tāda situācija tirgū, kad pie noteiktas preces vai pakalpojuma cenas ir vienāds pieprasītais un piedāvātais preces vai pakalpojuma daudzums.
7. Tirgus līdzsvaru ietekmē preču un pakalpojumu cenas vai apjoms.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register