Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:291743
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Ekonomisti izmanto pieprasījuma jēdzienu, lai aprakstītu to preces vai pakalpojuma daudzumu, ko mājsaimniecība vai firma vēlas pirkt par doto cenu. Ir svarīgi saprast, ka ekonomistus interesē ne tikai tas, ko cilvēki vēlas un var nopirkt, bet arī tas, ko viņi izvēlētos pirkt. Protams, kopējais pieprasījums pēc preces ekonomikā ir atkarīgs ne tikai no cenas. Pieprasījums pēc produkta par jebkuru cenu var mainīties, mainoties iedzīvotāju demogrāfiskajam sastāvam (piem., lielāka zīdaiņu skaita rezultātā palielinās pieprasījums pēc autiņiem), vai mainoties modei un parādoties plašām sociālajām virzībām (piem., cilvēki dzer vairāk vīnu, nekā alu un alkoholiskos dzērienus, ko viņi dzēra desmit gadus atpakaļ).
Ekonomisti pievērš uzmanību pēc kārtas katram atsevišķam mainīgajam, tanī pašā laikā fiksējot visus pārējos faktorus. Viņi pievērš sevišķu uzmanību tiem faktoriem, kas ir visnozīmīgākie, radot pieprasījuma izmaiņas un cenšas izteikt pieprasījuma prognozes. Pieprasījuma prognozes var iedalīt atkarībā no teritoriālajiem mērogiem (globālais, reģionālais), atkarībā no prognozējamā perioda ilguma (īstermiņa, vidēja termiņa, ilgtermiņa) utt.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1163274
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register