Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:798966
 
Evaluation:
Published: 02.02.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  PIEPRASĪJUMS (DEMAND)    3
1.2.  Pieprasījuma līkne    4
1.3.  Pieprasījuma līknes veidošanās cenu izmaiņas ietekmē    5
1.4.  Ienākuma un aizstāšanas efekts    5
1.5.  Ārpuscenas faktori, kas ietekmē pieprasījumu    7
1.6.  Patērētāju ienākumi    8
1.7.  Aizvietotāju (substitūtu) cenas    10
1.8.  Kopā lietojamo (komplementāro) preču cenas    10
2.  Pieprasījuma elastība    11
2.1.  Cenas elastības formula    13
3.  Pieprasījuma izmaiņu līknes, ārpuscenu faktoru ietekmē    13
  Secinājumi    15
Extract

Ikdienā bieži satopamies ar tādu problēmu kā preču cenas, kuras neapšaubāmi mums ir svarīgas, lai izsecinātu vai pat mēģinātu izanalizēt kādu preci pirkt un par kādu cenu. Tas ir kļuvis īpaši svarīgi mūsdienās, kad notiek plaša lielveikalu būvniecība un piedāvājums neapšaubāmi ir palielinājies, tas ir, piedāvāto preču un pakalpojumu klāsts ir kļuvis diezgan apjomīgs, piemēram, pārtikas preces, līdz ar to no patērētāju viedokļa tas ir vērtējams diezgan pozitīvi, jo salīdzinot ar Padomju laiku plāna ekonomikas apstākļiem, kur bija “liela” preču un pakalpojumu izvēle, vēl pie tam pie vienādi noteiktām cenām, tad sociālās tirgus ekonomikas apstākļos ir ko izvēlēties, taču preces un pakalpojumi ir pieejami par samērā plaša diapazona cenām, līdz ar to sabiedrība sadalās vairākos slāņos ar dažādiem ienākumiem, kas atkal ir negatīvi, jo, piemēram, Latvijā sabiedrības slāņi ir sadalījušies diezgan nevienmērīgi un par nožēlu dominē iedzīvotāju slānis ar vidēji zemiem un zemiem ienākumiem. Vēl arī gribētos pieminēt, ka bez pieprasījuma nevar eksistēt piedāvājums un otrādi, kā arī preču un pakalpojumu novērtējumā var dominēt gan objektīvais - cena un patērētāja ienākumi, gan arī subjektīvais novērtējums, piemēram preces izskats, tādēļ es arī izvēlējos šādu tematu – pieprasījums atkarībā no cenas.

1.PIEPRASĪJUMS (DEMAND)

Pieprasījums ir noteikta veida preču daudzums ko patērētāji vēlas un ir spējīgi nopirkt par noteiktu cenu, noteiktā laika posmā.
Tātad pieprasījums ir cenas funkcija.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register